pondelok 7. decembra 2015

3. Because!

Zistila som,že..

1. bez kamarátov by som nedala ani ranu
2. sa musím učiť tešiť z maličkostí
3. nemám adventný veniec a to je už 2. týždeň adventu
4. moja "krabica sladkostí" sa už rozrástla o ďalšiu škatuľu aneb mikuláš
5. gofry z abecečka sú len vyšlahané vajcia s éčkami
6. pečujúca kozmetika napríklad od Baley alebo Cienu vôbec nie je zlá
7. milujem niekoho obdarovávať :)
8. si dávam na Vianoce darčeky so siedmimi ľuďmi -.-
9. niektoré veci na čínskych eshopoch sú veľmi drahé v pomere kvalita=cena
10. s kamarátmi sme si na 11. decembra zorganizovali takú vianočnú párty, z ktorej som viac než šťastná, pretože sa konečne  začíname správať ako taký pravý kolektív :)


Nezabudnite sa taktiež zapojiť do môjho projektu "Holuby budú mať prácu" aby som aj vám mohla poslať vianočnú pohľadnicu a môžno aj peknú knihu! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára