sobota 12. decembra 2015

Malé veľké porovnávanie

Klop, klop. Kto je? 12. december!
Viem, že už ma obišiel ten veľký nával okolo power bank, ale aj tak si myslím, že je dobré sa o tejto veci zmieniť. U mňa sa totiž zišli tieto dve veľmi rozlišné nabíjacie stanice. Aj cenovo aj ohľadne kvality, z toho jednu som dostala na recenziu. Uhádnete, ktorú? 


Jednu, od značky Lenovo som kupovala v Media tipe ako vianočný darček a tú druhú mi ponúkol eshop postovnezdarma.sk k recenzii. 




Mobile Power MP506: Nepovažujem sa za nejakého technického maču, ale snáď vám moja recenzia nejako pomôže. 
Táto power banka sa nabíja tak cca osemdesiat minút, čo vzhľadom na jej výkon je rekordne málo. Plnú batériu mi na telefóne (lenovo A6000) nabije dvakrát. Počula som aj reči, že tieto nabíjacie stanice ničia batériu priamo v mobile, no nemôžem potvrdiť, že by to bola pravda ani u jedného z týchto dvoch produktov. Veľkosť tejto power banky mi tiež veľmi vyhovuje- nie je pravda, že by sa nezmestila do vačku. Len jej kábel je krátky, nedočiahne mi ani ju položiť na posteľ a to už je čo povedať.  
 cena: 19€

Nabíjacia stanica Micro USB: Veľa ľudí siaha pri výbere nabíjacej stanice po menšom kúsku no neuvedomujú si, že kvalita a rýchlosť takýchto výrobkov nie je často nadčasová. To tiež platí aj u tomto produkte. Nabíja sa cca 60 minút a mobil mi nabije jednorazovo na 40%. Jeden by povedal, že to stačí, ale keďže táto power banka stojí 13,42€ a  nenabije mi mobil ani na 80%, veľmi by som ju nedoporučovala. Ak však práve takýto typ nabíjacej stanice hľadáte, v pepcu majú túto istú za 3,99€. Tam už je problém len vo farbách, keďže nikdy neviete, či tá vaša nebude práve vypredaná. 
cena:13,42€

Mobile Power MP506:                                                                       Nabíjacia stanica Micro USB:
+doba nabíjania                                                                                     -doba nabíjania
+výkon nabitia                                                                                       -slabý výkon nabitia  
+prijateľná cena                                                                                      -cena v pomere s kvalitou  
+neutrálny vzhľad                                                                                  +možnosť výberu farby             
-krátky kábel                                                                                          +lepší kábel
                                                                                                                +veľkosť 

  

4 komentáre:

  1. Ja som si jeden model tej menšej kúpila v Londýne za 2 libry takže síce je dosť slabá a ani neviem ako dlho ju treba nabíjať =D oplatila sa. V taške je takmer neviditeľná - nezavadzia a väčšinou nie som dlho bez nabíjačky takže ten 1 raz / čiastočné nabitie stačí. Ale ak by som rozmýšľala o niečom vážnejšom, rozhodne by som šla skôr do tej druhej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No za 2 libry- to je super! Ale za tú cenu ako ju majú na eshope :/...

      Odstrániť
  2. Aj ja som nejak premeškala ten boom okolo power banks, ale rozmýšľala som, že by som jednu kúpila sestre na Vianoce a tento tvoj post mi celkom pomohol, pretože fakt nie som technicky zdatná a takto aspoň viem, na čo sa mám pri výbere zamerať, takže ďakujem :D
    Sima's Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že ti pomohol! Ja idem tiež jednu takúto nabíjaciu stanicu sestre darovať, keďže má problém s nabíjaním. Dúfam, že ju poteší :)

      Odstrániť