piatok 4. decembra 2015

Holuby budú mať prácu

Ahojte, milí čitatelia!
Aj vám sa zdá že aj keď je už 4. december nikde nie je cítiť tú vianočnú atmosféru? Žiadny duch Vianoc? Naša škola je síce vianočne vyzdobená (neviem či veľmi pekne), ale ani tam nemám pocit, že prichádzajú tie najkrajšie sviatky v roku. Áno, mám teraz na sebe vianočný sveter, predo mnou práve dopadajú umelé vločky vo vianočnej guli a moje svetielka  nad posteľou šibalsky blikotajú. No keď sa pozriem von, vidím október, nie december..

Veľa ľudí sa teší na darčeky, preto áno, budem klišé ovca, keď poviem, že chcem rodinnú pohodu, no keď máte iné a oveľa dôležitejšie problémy ako vybrať baliaci papier, na darčeky celkom zabudnete. Netajím sa tým- naša rodina nie je nejako extrémne bohatá (vid. Geisenovci) preto na Vianoce nezostávam bežne Iphone 6 a pod. Sľúbenú mám knihu Nech sneží za ktorú som veľmi rada a ohromne sa na ňu teším. O iných darčekoch neviem, ale som si istá, že ich nebude veľa, pretože som bola k mame posledný týždeň hnusná (prehrávky na koncert) a ona to nevie pochopiť.
Priala by som si len jedno- dostať nejaký pekný pohľad. Vždy keď som bola malá, s radosťou som vyberala poštovú schránku s dúfaním, že mi odpísal Ježiško (samozrejme sa tak aj vždy stalo, heh.).



A bola som vždy šťastím bez seba, keď som tam objavila Vianočnú pohľadnicu. Takúto detskú radosť by som priala aj vám, preto ak chcete odo mňa dostať pohľad, napíšte mi do komentára vašu adresu (alebo na email anka.porubanova@gmail.com) a ja vám spravím radosť jednou pohľadnicou. Jednému z nás pošlem spolu s pohľadnicou aj peknú knihu, preto sa máte na čo tešiť :) . Ak by niekto chcel takúto pohľadnicu poslať mne, tiež mi môže napísať o adresu. Budem veľmi rada!
A nezabúdajte, Vianoce sú o malých radostiach, nie predražených darčekoch:)

7 komentárov:

  1. Jeej, veľmi rada by som od teba dostala pohľad, a samozrejme by som ti rada jeden poslala aj ja :) Hneď ti idem napísať mail! A čo sa týka tých darčekov, úplne s tebou súhlasím ;)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja si prosím pohľadničkuu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja si prosím pohľadničkuu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee, to je skvělé. Posíláš to i do Česka? :)

    Christmas Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já taky miluju pohledy a dopisy, prostě poštovní zásilky :) Teď jsem jeden dostala na svátek a udělal mi obrovskou radost :)
    www.baauu.blogspot.cz
    Baauu

    OdpovedaťOdstrániť