sobota 27. júna 2015

Červenovlasý haul

Neviem prečo, teraz mám úchylku na červené veci (alebo mám len na ne šťastie?). A príde mi, že keď si ešte nejakú vec kúpim exploduje mi šatník! Tak či onak, pre tých ktorý si práve teraz nevytvárajú kvetinové čelenky na utuberingu ( ale aj pre tých ktorý sa už z neho vrátili), tu mám môj Červenovlasý haul, ktorý pozostáva z vecí čo som si kúpila, a z mojej výhry na blogu Owl heaven (len z časti výhry)*Snáď sa vám bude páčiť a k smrti sa neunudíte, ako Marián na pažitke.   



1. Milany- Powder blush: Ako je vidieť, túto lícenku som si nekúpila sama, lebo ja nepoužívam dekoratívnu kozmetiku, no farba je skvelá, značka tiež, preto myslím, že možno za ten rok, dva, budem odvážnejšia a vezmem si ju do spoločnosti. Inak jej nič nechýba, to iba mne- odvaha!

2. Eos- Summer fruit: Oh my got! Tento balzám na pery je super! No ok, možno trošičku preháňam, ale inak je božský! Jediné, čo by som mohla vytknúť je to, že na perách sa udrží veľmi krátko, preto ak chcete mať perahydratované non-stop,je potrebné nosiť ho všade so sebou.Ale aby mi toto robil balzám za 8€, no neviem, o ďalšom by som už premýšľala dlhšie..

3. Mabelline (neviem ako sa to píše) One by One: Spomedzi mojich všetkých riaseniek, táto sa stala mojím novým favoritom a medzi všetkými výrazne vyniká. Mne riasy naozaj predĺži a dodá im objem. Absolútny favorit.

4.Kábel na prepojenie počítača s mobilom: No nie je to rozkošné? A praktické? A dokonalé? A so zľavou! Je to môj malý miláčik a už teraz na 100%viem, čo si beriem do tábora a nesmiem to zabudnúť! 1,75€ , House

5. Melónové žabky: Tieto žabky doslovne milujem. Ja obecne žabky nenosím, lebo mi voľakedy robili otlaky (ale komu nie?), ibaže tieto sú tak dokonalé, že museli byť hneď na pokladni! Veď usúďte sami, nie sú na zjedenie? 5,00€, House

* veci, ktoré som  si kúpila sama, sú označené aj cenou

7 komentárov:

  1. tie melonove žabky sú hrozne zlaté <3 <3 hneď by som ich brala :)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak po tom kábli sa musím ísť poobzerať! Pekný článok :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nebudem ti tu písať aký je dokonalý ( to aj je!), ale majú ho ešte (možno) v house, tak ak chceš, mrkni tam :)

      Odstrániť
  3. Krásne veci aj článok :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť