štvrtok 18. júna 2015

Ako zahnať nudu pri odovzdávaní kníh?

Určite radi oddychujete, a nepovedzte, že nie! Čo tak oddýchnuť si poriadne od školského roka? Ja hovorím áno!
S radosťou vám preto oznamujem,  že už konečne prichádza to každým očakávané obdobie odovzdávania kníh a leňošenia v triede. Ako si, ale tieto "voľné" chvíľky spríjemniť? Nechcete sa predsa unudiť k smrti pri monopoli, alebo áno? Práve pre tieto prípady mám pre vás moje osvedčené tipy na zahnanie nudy (na školskej stoličke)!

1. Vymýšľanie vtipov, či žartíkov
Čo tak niekoho znudeného rozveseliť, alebo nahnevať žartíkom, či vtipom? No, nie je to vábivé? Špendlík na stoličku je veľmi bolestivý a taktiež starý. Ja by som skôr volila vtipnú karikatúru, ktorú zavesíte na nejaké najmenej vhodné miesto na vašej triednej nástenke. Ak takú nemáte, nezúfajte, ešte stále máte v triede okno!  

2. Kniha
Jasné, vždy to tu bolo a bude to tu vždycky! Kniha nikdy nesklame! Doporučujem zaručené Greenovky, možnosťou sú aj časopisy, alebo dáte na radu knihovníčky? Je to na vás!

3. Zabúdať na školu
Niekomu sa to môže zdať divné, no mne sa zatiaľ tento spôsob najviac osvedčil a mám ho najradšej! Sadnite si na stoličku, vyložte nohy na stôl, a pomaličky začnite snívať o (napr.) dovolenke na hawai, ako sa húpete na sieti natiahnutej cez dve palmy a nechajte sa unášať jemným letným vánkom. Len aby ste nezaspali!

Všetkým želám krásne vysvedčenie a dobrý začiatok prázdnin! :)

4 komentáre:

  1. Aj tebe pekné prázdniny! :) Uff, ani neverím, že som sa dočkala:D Inak pekný článok.

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super príspevok :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pamätám si, ako som tieto chvíle nemala rada, haha :D Ale väčšinou sme lúštili krížovky, čítali knihy, hrali Monopoly alebo boli na dvore :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také si užij prázdniny! :-) Fajn tipy :-)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť