streda 4. februára 2015

Uspokojíme sa s priemernosťou?

Pred priemenosťou utekám celý život. Je to ako bežať medzi tisícami a tisícami ľudí, ktorý sú rovnakí ako ste vy. Bežím, už nemám dosť síl a v tom, priemernosť vyhrala. Je ľahké priemernosť dosiahnuť, ale ťažké sa jej zbaviť. Ľudia pre odlišnosť spravia čokoľvek.

Čo je to priemer?? Podľa môjho názoru je priemer niečo ako trojka, niečo čo nikdy nevyjde z módy - niečo s čím sa uspokojí každý bez ohľadu na to, kým a aký je.

Chceme naozaj len priemer? Niekto áno. Niekto sa uspokojí s tým, že nemá na viac a tak sa radšej nebude snažiť,veď načo, ja som rád priemerný.. Iný si zasa povie prečo by som mal byť taký ako ostatný ? Veď ja mám na viac! Môžem byť iný, výnimočný! ide o to, že keď raz budem spomínať na život a čo som robila, nepoviem si ,,Síce som robila všetko na 40% ,ale vyšlo to!,, poviem si ,, Všetko som robila na 100% a dala som do toho všetko!,,


S priemernosťou bojujeme celý život. Bojím sa jej aj ja. Bojím sa, že nebudem na speve dobrá a budem len čistý priemer, niekto koho si nevyberú aby niečo zaspieval pretože je to len tón bez farby. V priemere je len strach. Keby sme sa nebáli ,do všetkého by sme dali zo seba to najlepšie a neboli by sme len jedna figúrka v stovke.

Bojujte! S priemerom sa nedá žiť celý život..




inš: My Litte Boring Me

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára