piatok 6. februára 2015

Sen

Keď vám poviem slovo sen, čo si predstavíte? Možno teraz myslíte na lúku zaliatu slnkom, nejaký nonsens ktorý dávate za vinu podvedomiu. Myslím to ale inak.


Ja, si predstavím niečo úplne iné. Predstavím si svoj cieľ. Niečo o čom snívam,ale v zmysle, že to chcem dokázať. Mám na mysli záchytný bod ktorého sa držím a snažím sa každým krokom k nemu posúvať bližšie.  Samozrejme,niekedy to nie je práve najľahšie, ísť si za svojím snom, ale keď si raz poviete: ,Mala som sen, ale to ešte keď som bola malá žlial, nesplnil sa mi. Vzdala som to.,, - asi to nie je pekné čítať,však ?? Oveľa príjemnejšie by sa čítalo, že sa sen splnil. Ale pre sen treba niečo urobiť!  

Ak si myslíš,že tvoj sen sa splní tým, že budeš čakať na správnu príležitosť kedy začneš cvičiť (hrať volejbal, hokej, byť dobrý v škole..) a tým sa ti splní tvoj sen, si na omyle. Príležitosť nepríde. Musíš si ju vytvoriť sám. Musíš si povedať: ,,Dnes začnem a budem v tom pokračovať!,, Je len na tebe kedy si začneš plniť svoj sen- či už ako malý chlapec si budeš zbierať výstrižky z novín z článkov o astronautoch lebo sa ním budeš chcieť v budúcnosti sám stať. Ver si! Dokážeš to!- viem nie je to ľahké začať a aj pokračovať.  Ale ak to vážne chceš, nič ti nebude brániť v ceste za svojím snom. 

inš: My Litte Boring Me


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára