nedeľa 8. februára 2015

Lak essence - colour&go

Pri tomto laku sa mi osvedčilo známe príslovie- zdanie klame. Nie, že by bol tento lak zlý, práve že si o ňom myslím pravý opak. Je úžasný :)). Neviem ale či s ním nebudem mať problémy na hudobnej pretože je na môj vkus, trochu dosť výrazný veru nie je !

essence- 1,69€


 Na pohľad vyzerá byť farba niečo medzi najsvetlejšou ružovou a lososovou (bledučko ružová), ale opísať skutočnosť sa mi zdá také ťažké ,ako povedať pravdu. Uvidíte sami.







Ospravedlňujem sa za moje škaredo nalakované nechty ._.


Takže ako je vidieť, farba sa trošku líši, ale podľa mňa aj k lepšiemu. Čo sa týka počtu vrstiev, je to voliteľné. Ak chcete mať naozaj bledý lak, dáte jednu vrstvu..( a tak ďalej)



Určite mi zanechajte komentár či ste už tento lak skúšali a po prípade ako sa vám páčil. U mňa je to určite favorit! 




1 komentár:

  1. Ten lak je super, raz mi s ním nalakuješ nechty, keď budem mať pekné 😀 😘😍📷

    OdpovedaťOdstrániť