pondelok 2. februára 2015

MMO: December/Január

Moji obľúbenci sa prakticky nikdy nemenia. Ten istý lak,film,oblečenie.. Ale kdeže! Títo obľúbenci budú iný, či už z produktov ale aj celkovým obsahom príspevku.Ako je z názvu poznať, nie sú to mesačný obľúbenci ale dvojmesačný, takže to bude trochu dlhší príspevok a vlastne ani nie :D. Dúfam, že vás to ale neodradí a v čítaní budete pokračovať! :))

catrice camouflage cream- 3,60 
Ako je vidieť, zmenila som korektor zo značky miss sporty - catrice cosmetics a bola to zmena k lepšiemu- za kvalitu si treba priplatiť. Môžem len doporučiť :)) . 


Cez december nemám núdzu o spievanie na koncertoch. Toto tužidlo od Balea len pomohlo ku krajšiemu vzhľadu nadýchanosťou účesu. Mne to teda stačí,ale ten, kto potrebuje mať dlhotrvajúci účinok musí siahnuť po niečom inom.

















Yankee Candle- 12 ks 6,79 e
Najprv som Yankees kritizovala ,no priznávam, teraz som na nich pomaly závislá. Len škoda, že cena je taká vysoká. 


Myslím, že nemám výhradne na obľúbencov len tie produkty, ktoré najviac používam. Ide o to, či ma tie produkty nejako nadchli a v niečom sa odlišujú od iných. Ak máte aj vy produkt, ktorý máte radi a nedáte naň dopustiť napíšte mi ho do komentára. Budem sa tešiť :))
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára