nedeľa 15. februára 2015

Dôležitosť

Čo je pre teba dôležité? - to je otázka, ktorá je viac-menej pre niekoho jasná, pre iného obtiažnejšia. Pre mňa je to jednoznačne zdravie a rodina. Keď si ale predstavím, že pre niekoho je dôležitejšie mať krajší make-up , nemať vyrážky,schudnúť, mať krajších priateľov... príde mi to nezmyselné.
Kto by preboha bol radšej krajší, ale chorý, než byť zdravý a taký akého ho príroda stvorila ?
Prečo ľudom viac záleží na názore ľudí, či majú peknú tvár alebo škaredú?


zdroj

Nechápem to. Nechápem tých ľudí, ktorý dajú za krásu všetko. Ja nehovorím o sebe ani to, že som pekná ani zdravá. Som taká aká mám byť, nie som výtvor plastického chirurga, ale prijímam to. Prijímam aj to, že sa nemôžem slobodne najesť pretože ma po všetkom bolí brucho,už pol roka, nič mi nezistili a tabletky mi nezaberajú. Síce to prijímam so slzami v očiach, ale predsa. Je to môj život a nikomu to nevešiam na nos. Ale keď mi niekto povie, "Môj outfit je pre mňa dôležitý viac ako všetko ostatné..!" a to nepreháňam, mám chuť ho ukrižovať. Preto prosím všetkých ,ktorý na túto otázku radi odpovedajú vec podobnú príkladom (nemať vyrážky, byť pekný..) premyslite si najprv čo vlastne hovoríte, zamyslite sa a potom odpovedajte. Oveľa ľahšie sa s vami bude okolie rozprávať.


Ospravedlňujem sa za kratší článok, ale toto je pre mňa dosť citlivé téma a myslím, že dlhšie by som ho už rozoberať ani nechcela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára