štvrtok 12. februára 2015

Pink outfit

Myslím, že každá blogerka už niekedy fotila outfit na blog. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som ho aj ja nenafotila, takže po dlhej odmlke outfitov vám ponúkam jedným očkom nakuknúť na môj najobľúbenejší outfit v ktorom mi prekvapivo nebola zima :).



Asi sa nemýlim s tým,  že asi v žiadnom meste v takomto období chodí niekto von bez kabáta, bundy či vetrovky. Takže sa asi nikto nebude čudovať nad tým, prečo mám na sebe môj obľúbený (jesenno-jarný) kabátik :)

Poďme teda radšej na outfit pod kabátom. Ako som už zmienila, ide taktiež aj o môj obľúbený outfit pretože mám na sebe kúsky, ktoré sa mi ľahko kombinujú. Ak ste si všimli, farba oblečenia postupuje od najbledšej po najtmavšiu (biela- bledoružová- burgundy- bledohnedá- čierna). Tento spôsob postupnosti sa mi veľmi páči a tým, že hlavná časť (bledá) je oddelená od nôh (tmavej) zvýrazňuje krajšiu časť outfitu. 
   














Samozrejme ku peknému outfitu nemôžu chýbať
      pekné doplnky! Ja (som sa ale zladila skôr
ku náramkom
      pretože tieto dva mám stále a nemienim ich obmieňať! :) )
       som si neobvykle dala môj handmade prstienok,
      lebo sa mi hodil ku šálu a do zladenia na cute štýl.:))



Dúfam, že sa vám môj outfit páčil a ak máte aj vy nejaké kúsky v šatníku na ktoré nedáte dopustiť napíšte mi o nich do komentára, veľmi rada sa o nich dozviem :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára