streda 18. februára 2015

Rozhovor s Veronikou :))


Ahojte! :))
Vždy som si veľmi rada prezerala blogy,či  už staršie, alebo novo založené. Takto som vlastne prišla aj na Veronikin blog, (ktorý je naozaj úžasný) a tak veľmi ma zaujal či už obsahom, alebo desingom, že som s autorkou musela spraviť rozhovor. Myslím, že Verča je naozaj milá a šikovná osôbka, s ktorou mi bolo potešením robiť rozhovor :)) ( tu sa môžete presvedčiť  Veronikin blog )

Ako si vlastne prišla na to, že chceš písať blog ?

Vždy mě bavilo psaní a viděla jsem, že blogů se píše víc a víc, proto jsem si řekla, že to také zkusím :)
Ako vznikol názov „Veronika beautiful while“ ?
Blog se jmenuje beautiful while - v překladu krásná chvilka :). Snažím se, aby si každý v blogu našel co chce a co ho baví a aby na blogu byla čtenářova chvilka krásná :).
Máš nejaké obľúbené rubriky na blogu ?
Miluju beauty a fitness, hlavně různé vychytávky a podobně, případně DIY. 

Je u teba normálne, že odmietneš schôdzku s kamarátmi preto, lebo musíš písať článok?
No, já se snažím si psát články dopředu, proto si mi nestává, že bych něco rušila kvůli článku a když už, tak to jen o chvíli posunu, pokud to jde :).
Ako si organizuješ čas na blogovanie?
Když mám čas píšu co nejvíce, abych měla články v zásobě. Bohužel ne vždy to jde. Co se mi ale daří, tak psát o víkendech a aby byl článek alespoň 3x do týdne.
Aké blogy rada čítaš ?
Beauty, fitness a fashion 
Čo by si odporučila začínajúcim blogerkám ?
Aby psaly o tom, co je baví a nepsaly kvůli spolupracím, nebo věcem zdarma. Blogování je koníček, ne nutnost :).

Děkuji za rozhovor,
Veronika 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára