nedeľa 12. októbra 2014

Autumn series #3 - makeup FAIL!!

Dneska je nedeľa a ja vám tu píšem makep fail. A je to vážne fail :D . Tak poďme na to.


Takže tieto produkty budeme pri tomto faile potrebovať :)) Ale ak niečo nemáte, nevadí. Napríklad môžete použiť iný BB crem..
1. vecou je toto Sébium AKN od Biodermy. Ja mám len tento vzorok, ale plánujem si kúpiť aj plné balenie,.
2. vecou je teda tento spomínaný BB cream  . Neviem čo dodať.
3. V tomto makeupe som použila 3 odtiene. Ružovú, bledomodrú a čiernu.


4. Táto špirála nie je zďaleka moja najobľúbenejšia. Ale k tomuto makeupu sa mi hodila
5. Myslím si, že každý mi dá za pravdu, že Baby Lipsy sú úžasné :)) 
6. A celý makeup zakončím týmto osviežujúcim ( dezodorantom ?)



A tu je moment prekvapenia :)) skúte tieto produkty použiť a dajte na moju radu, že to bude vyzerať skvele: ))
                 

             -with love AnkaLooksWorld

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára