štvrtok 2. októbra 2014

Baby lips, SabiLoves,vzorčeky..

Táák dlho nebol príspevok! 
Včera sme so SabiLoves išli na ,,menšiu" vychádzku. No, vychádzka to ani nebola, išli sme pre balík so swapu. Nechápete ?? Tak dobre, idem od začiatku.

Idem si tak z triedy, že idem do šatne a v tom ma prepadne Saba takže idem s ňou. Ideme spolu zo školy , kecáme až príde len tak reč o Baby Lipsoch. Potom som Sabe povedala , že ich majú v našej drogérke, takže som len prišla domov, odložila tašku, umyla vlasy a už sme tam boli. Zaujímavé však ?? :) Ale pokračujeme. Ja som si vybrala mint a Saba (taký ten originál :D ) . Po drogérke sme išli pre balíček (nechcem tu rozpisovať, aká bola Saba šťastná a ja s ňou pretože by to bol článok dlhší než obvykle- tak sa presúvame na tú časť,čo sa stalo potom  )  Keďže mám rozrobený tiež swap a je o jedle, tak som aj niake musela kúpiť no né ?! :D Takže Lidl. Kúpili sme toho dosť, bohužiaľ Saba je ,, ujetá" na Biodermách takže sme išli do najbližšej (lekárne?!) kde ich mali fááákt hóóóóóóodne. Kukáme,kukáme a iba tak som sa spýtala SabiLoves, že či si myslí ,že dávajú zadarmo vzorčeky. Ona taká, že neviem, spýtaj sa. A ja , že niee ty sa spýtaj ! ( chápete, také to nieee,ty ! ) No, nakoniec sa aj tak pýtala ona takže :D ) Milučká pani nám vzorčeky dala a tak sme následne obehli (skoro) všetky lekárne a drogérky v meste :) tých vzorčekov mám toľko , že ich môžem predávať ! :D 

Jedným slovom, super dník so Sabiloves. Veď ako všetky ostatné :))  





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára