štvrtok 16. októbra 2014

Yankee Candle: Kúpiť či Nekúpiť ?

Ako viete, do sviečok som sa zamilovala. Najprv som sa učila len pri svetle obyčajných sviečok ale potom som chcela skúsiť značku Yankee Candle keďže ju veľa ľudí ospevovalo. Takže som si kúpila vonné sviečky s vôňou citróna a levandule a domienkou, že budú aspoň trochu voňať. Ale poďme si to viac rozobrať. Sú pekné,množstvo veľké, povieme si na prvý pohľad. Ale napríklad to množstvo aj keď sa nám zdá veľké polovicu vyhodíme do koša.


     Prečo? Ide o to, že knot je krátky a tak       sviečka nevyhorí úplne. Potom sú už iba 2 spôsoby čo s voskom. Vyhodiť,alebo s pridaním ďalšieho vosku spraviť sviečku novú. Tiež nie je veľmi dobrá cena. Za tieto sviečky som dala dokopy cca 7€. Čo sa mi zdá predražené.                                                                                   

     


       áno: keď nie je zapálená pekne vonia,
                pekný obal,
                12ks

       nie: zbytočne veľké množstvo,
              po zapálení nevonia,
              cena

            Záver: Ak radi zapaľujete sviečky a nevadí vám si za ne priplatiť , kúpiť si ich vám asi nebude problém . Pre tú druhú skupinu (v ktorej som aj ja ) ktorá si myslí, že sú k ničomu odporučujem si trochu priplatiť a kúpiť si radšej väčšiu  sviečku ktorá vydrží viac a pekne vonia.

Ak aj vy máte skúsenosti so sviečkami alebo názor na tento článok, neváhajte mi  napísať do komentára :))

              -AnkaLooksWorld















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára