streda 19. apríla 2017

Jarné odľahčenie peňaženky

Ahojte! 
Aj vám sa zdá, že sa tento blog nejako podozrivo preorientoval na knihy? Je to zvláštne, nie? Veď som začínala s fashion!
Stále si stojím za svojím, že názov tohto blogu sa ťahá všetkými smermi, a keďže sa ma v posledných týždňoch chytila akási nakupovacia mánia, máme tu prvý haul za rok 2017, jééj! 

1. Topánky
Stále ich kupujem a aj tak ich  mám stále málo. Totižto, najradšej by som nosila jedny celý rok, až dokým sa úplne nerozpadnú, avšak, niekto má na to úplne odlišný názor a v kútiku duše tiež uznávam, že by bolo prijateľné zaobstarať si nejaké ďalšie páry.  Tieto prvé sú z Gate, a síce neviem  či v tomto obchode nakupujete, ale vždy keď tam prídem, tak tam natrafím na také dobré zľavy, že nákupu nie je možné odolať.
Druhé tenisky sú z Humany a aj keď sa mi absolútne nepáčia, musela som si ich zobrať, pretože to boli jediné tenisky v prijateľnej cene a v správnej veľkosti. Neviem ale, či to vlastne malo aj nejaký význam, keďže aj tak robia príšerné otlaky a sú z pánskeho oddelenia.    





2. Trable s riflami
Bohužiaľ, vždy keď do už vyššie spomínaného obchodu Gate prídem, nikdy mi tam nesedia rifle. Nikdy. Vždy je na nich niečo, čo sa mi protiví , je to zlý strih a tak podobne. Ale, už mesiac som sa snažila nejaký takýto podobný kúsok riflí nájsť a v Gate som videla tieto za naozaj smiešnu sumu osem eur, zlacnené z dvadsiatich piatich , takže som neodolala.Majú dve výšivky ruží, jednu pri ľavom vrecku vpredu a druhú pri pravom vrecku na zadku.  Ako som už písala, na každých rifliach z tohto obchodu som našla nejakú vadu a tieto ju majú v číslovaní. Nehnevajte sa, ale ja štyridsať dvojku naozaj nemám. Tridsaťšesť až tridsaťosem je číslo mojich nohavíc, takže odporúčam, pri tomto strihu si tie jeansky radšej vyskúšajte.  
Zase topánky, jasné, ale keď mne sa tak páčia! 




3. Kniha
Okej, už by som s nimi mohla dať pokoj. Možno ste zaregistrovali, že prednedávnom bol Patrick Ness v Bratislave, okrem iného podpisoval aj svoju novú knihu, ktorá mu na Slovensku vyšla, Niečo viac, a ľudia zo Slovartu boli takí milí, že mi ju poslali aj s podpisom na recenziu. sú naozaj úžasní, lepšiu spoluprácu som si ani priať nemohla. :)
O chvíľu recenzia, tešte sa! 
 

11 komentárov:

  1. Líbí se mi ty rifle s růžičkou. Velikosti mi naštěstí většinou sedí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvěle odlehčená peněženka, krásné kousky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělé kousky! Rifle s nášivkou zrovna sháním a nikde jsem zatím nenatrefila na žádné, které by mi seděly a líbily se mi
    http://cheesecakebysandra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé pěkně věci, já se snažím šetřit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty věci jsou moc pěkné. :) Nejvíc se mi asi líbí ty rifle. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty první boty jsou nádherné :) Takové jednoduché... Něco pro mě :D
    Mě odlehčování peněženky čeká až o prázdninách (ach jo. To zase budu v --0 Kč :D :D :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. První botky jsou překrásné. Ale ty kalhoty, já nevím nelíbí se mi to :D

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť