sobota 29. októbra 2016

Recenzia: Garnier Pure 3 in 1

Čím viac produktov som od tejto značky vyskúšala, tým väčší mám pocit, že tieto výrobky sú absolútne zbytočné. Totižto ani jeden výrobok pod touto značkou na mňa neurobil dojem, že by som ho výslovne potrebovala. Nebudem sa opakovať s katastrofou menom aktívne uhlie, to radšej nie. Všetko čo som vyskúšala malo byť pre mastnú aknóznu pleť -čo ja mám- a malo jej to pomôcť eliminovať odumreté kožné bunky či až pomôcť s čiernymi bodkami. O tom či to nerobí sa dozviete v nasledujúcom odseku.





Hneď ako otvoríte tubu, v ktorej je produkt umiestnený, ovanie vás krásna, veľmi čistá až žuvačková vôňa. Keďže sa jedná o výrobok 3in1, môžete ho použiť tromi spôsobmi. Ako čistiaci gél, peeling a masku, pri každej možnosti je aj napísaný návod ako postupovať. Čo nechápem je skutočnosť, že gél a peeling majú rovnaké použitie, takže by sa to dalo zjednotiť, nie zbabelo vymieňať slová a tváriť sa, že ide o niečo iné. Na balení to potom pôsobí ako zbytočné alá len aby tam niečo bolo.
Rozhodla som sa, že budem opisovať postup ako nanášať masku, príde mi to také najreprezentatívnejšie. Akonáhle si produkt nanesiete na tvár, cítite na pleti malé guľôčky,  presne tie zrniečka, ktoré vám nasľubovali krásnu pleť. Po pár minútach začnete cítiť scvrkávanie tváre, to je len dojem, vtedy maska zasychá. Môžete imitovať fantóma opery, s bielou maskou na tvári. Po tomto všetkom prichádza na rad tá najhoršia vec- umytie ten zaschnutej bielej fantómovskej masky. Miniete pri tom toľko kubíkov vody ako keby ste sa kúpali, ale ono to stále nie a nie ísť dole! Ak boj vyhráte, čaká vás hladká pleť, menšie póry a napohľad možno aj menšie vyrážky, ale určite nesmiete/nemôžete počítať s dlhodobým efektom peknej pleti. To je asi odplata/vyváženie za tú vôňu, inak si to neviem vysvetliť. Môžem potvrdiť, že sa mi pleť začala týždeň po absencii tohto výrobku ešte viac mastiť ako doteraz, dokonca sa mi zhoršilo samotné akné. Ako jednodňový efekt fajn, ale ak sa neplánujete s výrobkom  Garnier Pure 3in1 v budúcnosti zosobášiť, určite neodporúčam.


6 komentárov:

  1. tak tuto masku som ešte neskúšala, ale ja celkovo od Garnier moc produktov nepoužívam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja túto masku teraz testujem tiež.. a nedá sa povedať, že by som bola nadšená, ale zase ani taká nespokojná nie som
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy mi príde, že všetko zveličujem, no v tomto prípade k mojej pleti nepreháňam. :D

      Odstrániť
  3. Ja som od Garnier nejaké produkty na akné mala a neviem, moc mi nepomohli, možno mi pleť aj zhoršili .. táto maska ma celkovo nejako nezaujala, skôr sa prikláňam k Bioderme alebo z tých lacnejších má Avon celkom dobré produkty:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma je super, avšak od pravidelného používania ma odrádza jej cena :(

      Odstrániť