utorok 25. októbra 2016

Ako ja slávim halloween a vyrezávam tekvice

Asi ako jeden z mála Slovákov, Halloween oslavujem. Nepredstavujte si pod týmto klopanie na dvere o sladkosti, veď by moje sedemdesiat ročné susedy v paneláku chytili infarkt, vyháňali by odo mňa diabla alebo niečo podobné- berte to skôr ako milovanie tohto sviatku, čiže činnosti, ktoré cez také halloweenske obdobie bežne robím sú vyrezávane tekvíc, snaženie sa vystrašiť každého naokolo, ladenie mojej izby do oranžova, každé jedlo, ktoré kuchtím sa snažím spraviť na strašidelný spôsob ( čo vo výsledku vlastne vyzerá, ako keby som tam pridala viac oranžovej a zemiaky či ryžu nahradila cestovinami s halloveenskym motívom, Lidl je v tomto naozaj super :D), púšťam si horory (nikdy ich nedopozerám do konca, som sraľo) a podobne. Niekto by si mohol myslieť, že to je vlastne len normálne prežitie jesene, ale nie je to celkom tak. Áno, pre niekoho halloween môže byť o pýtaní sladkostí, výzdobe domu šiestimi rovnakými tekvicami a úprimne, neviem čo ešte, no ja mám svoju špecifikáciu tohto sviatku inú. Podľa mňa toto obdobie v roku každý niečo slávi, robí to isté ako ten druhý, no každý to volá inak. Volajte to jeseň, ja to volám halloweensky krvavá nálada :D

Ako vznikla moja tekvička?








Každý vždy hovorí, aké je ťažké dlabať tekvicu, rezať, vyrezávať ústa, oči, no ak mám ja povedať svoj názor, nebolo to až také ťažké, do hoďky som mala celú tekvicu spravenú a kuchyňu upratanú :) 






Túto krásku som kúpila za 1,69€ v Kauflande a ako je vidieť, v ľavom oku bola trošku nahnitá. Využila som toho a na toto miesto som dala oko, ktoré som neskôr aj tak musela zväčšiť, keďže nahnitý bol väčší kus než je voľným okom viditeľné. 



Tekvicu som najprv navrchu zarezala a spravila otvor, takú peknú čiapočku, vydlabala, predkreslila ksichtík, následne ho aj vyrezala a z veľkého kusu odrezanej dužiny tekvice som ešte vyrezala zuby.
Pokračovalo to finálnymi detailmi a úpravami, nakoniec som to dodekorovala mini tekvičkami, aby bola pekná fotka a aby som mala dobrý pocit, že som sa snažila :D  



btw.: keď vám zhnije tekvica ale snažíte si udržať dobrú náladu :D 

Giveawey o dva balíčky vyhrala Dominika a Katka, balíčky už sú poslané, snáď sa páčili :) 


Ako slávite vy svoj "Halloween"? Idete na nejakú párty či vám stačí sa jednoducho vznášať v tej pinterestovej atmosfére hororu? 

8 komentárov:

  1. Tá je rozkošná. Ja Halloween neslávim nijako, nemám veľmi rada tekvicové dekorácie a pod. :) skôr si počkám na vianoce.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej tá sa ti teda fakt podarila! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Halloween taky neslavím tím způsobem, že chodím od domu k domu s košíkem a v masce a žebrám o sladkosti, ale minulý rok jsem byla na nějaké halloween party v klubu. Ono se říká, že Halloween do Evropy nepatří, že tady máme svoje tradice, ale ono je super si na ksicht namalovat něco, co ani jako ksicht nevypadá. Píšu to asi proto, že ráda zdobím, maluji, atp. :D

    Jinak můj blog je http://kamyarukova.blog.cz/ třeba tě něco zaujme u mě. Každopádně já tvůj blog navštěvovat budu, líbí se mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee ta je podarená :) ja som tento rok nevyrezávala, aj keď doma jednu tekvicu mám, ale je mi ľúto ju vyzerať, lebo potom o pár dní ju môžem vyhodiť. :-D

    OdpovedaťOdstrániť