piatok 3. júna 2016

Môj Máj vo fotkách

Happy Birthday for me! Happy Birthday for Anička! Happy Birthday for me! 

Áno, dnes je ten krásny slnečný a teplý deň, kedy má autorka tohto 94- odoberateľského blogu narodeniny! A čo robí autorka? Teší sa, že vám môže dnes písať článok jej obľúbeného formátu Fotky za mesiac... (Máj)! Hurá!

Snáď som vám pri tom maximálne optimistickom úvode aspoň dala dôvod na úsmev, ak už nič iné. :) Pretože, ak mám povedať a napísať pravdu, na moje narodeniny som sa skoro ani vôbec netešila. Dopredu som vedela, čo dostanem, keďže som si darčeky vyberala sama, v ten deň som nemala čo na práci, čiže hrozilo, že sa zasa budem iba váľať v posteli a celkovo, narodeniny, to je len jeden deň, 24 hodín, kedy si na vás spomenú aj tí najzapadnutejší priatelia z facebooku, aby vám zablahoželali. Deň potom si už na vás, s veľkou pravdepodobnosťou, nikto nespomenie.
Každopádne, sme tu kvôli mojim fotkám, nie sebaľútosti!


Na konci mája sme boli zo školy na výlete v Arboréte Mlyňany. Bolo tam.. naozaj prekrásne- všade samé stromy, úžasný vzduch, aj počasie nám vyšlo. Avšak, nebola som tam prvýkrát keďže takýto menší "zájazd" som absolvovala s rodinou, keď mi bolo tak, 7-8? Stále mám však také tušenie, akoby sa tam nič nezmenilo. Tie isté ruže, stromy, pocit- že ste v lese, alebo skôr, že ste v dažďovom pralese. Ak neviete, kam cez leto zájsť, takýto výlet určite vrelo odporúčam! :) 




Snáď si ešte pamätáte na knihu Dubnová čarodejka od Metafory, ktorú som vám recenzovala celkom pred nedávnom. Pri jej čítaní som si našla v knihe jednu moju obľúbenú stránku, ktorú som si zvečnila menšou "umeleckou" fotkou. Aj keď sa z nej asi nedozviem, čo bolo na stránke presne napísané, mne to nevadí, pretože mám peknú fotku do článku. :)



Toto je náš mestský park v dobe, kedy ešte bola jar a neboli pocitové teploty 40+. Zlaté časy! 




Ďalšia fotka z Mochoviec, tentokrát ceduľka k Východoázijskej ploche.






Keby ste sa pýtali, čo to na tej fotke vlastne je, asi mi neuveríte, ale je to vcelku tvrdý plast, priškvarený (zrejme) horákom. Anička je šikovná :D . 



Nebojte, palec som si nevykĺbila. 



No uznajte, že som s tým dažďovým pralesom nepreháňala? 

- ďakujem Lucke za skvelé pózovanie- 

Čo sa vám na Máji páčilo najviac? Aj vám tak rýchlo utiekol? 



11 komentárov:

  1. krásne fotečky, tú ako držíš tú margarétku si urobím aj ja - dala si mi inšpiráciu :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pro mě byl Květen hlavně hokejový, vzhledem k tomu, že jsem hokejový závislák, tak jsem si naprosto užívala fandění Čechům na mistrovství světa, i když nám to letos moc nevyšlo ve čtvrtfinále, tak hoši byli skvělí. Bohužel asi mládím chyběly zkušenosti. Jinak máš moc pěkné fotky. Ráda bych Tě pozvala na Můj blog
    S láskou Rose :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím zahanbene priznať, že ja hokeju veľmi nefandím, ale milujem tú atmosféru, keď sa môj tato pozerá so zatajeným dychom na televíziu a celý horí túžbou, aby dali ďalší gól. Ten jeho výraz xD

      Odstrániť
  3. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekne fotky. libi se mi ta s tim plastem jak jsi byla sikovna :-D

    OdpovedaťOdstrániť