piatok 16. septembra 2016

Photos 19:22

Začala škola, a ja som si povedala- pohodička, články budem stíhať.. Ehm,ehm, je druhý (pomaly tretí) týždeň školy a už teraz nestíham. Čo viac, priam vás zanedbávam! Takže, usúdila som, že som veľmi neschopný človek, ktorý nezvláda svoje každodenné hobby zosúladiť s blogom. Naštvala som sa na seba, články budú vychádzať!
-a teraz k tej časti, ktorá vás asi viac zaujíma, než moje bláboly-

Svoj obľúbený formát článku, fotky za mesiac.., som už nerobila tri mesiace, preto je tu dnes! Ale zdalo sa mi trošku odveci pomenovať ho na nejaký mesiac, keďže september ešte neskončil a prázdniny, o tých už môžeme len znovu snívať. Snáď mi to odpustíte.

fotila Sabka :) 
Táto fotka je z nášho posledného výletu so Sabinkou, o ktorom ešte budete čítať. Jediné, čo vám prezradím je, že je to asi najkrajšie miesto, aké som kedy videla! :) 














12 komentárov: