streda 21. septembra 2016

Mandľový pleťový krém, ideálny na jeseň!

Konečne už začína byť tá pravá jeseň! Listy sa rýchlo sfarbujú do červeno-hneda, počasie je viditeľne chladnejšie, učenia je evidentne viac, a keď sa prechádzate v parku, sprevádzajú vás šuchotavé zvuky pod nohami. No nádhera!
Moja pokožka býva v toto ročné obdobie horšia, preto ju v mojom prípade treba hydratovať. A túto službičku mi nič nesplní lepšie, ako mandľový krém od Weledy, preto sa poďme pozrieť na recenziu :).







Keď už sme pri tej mojej pleti- mám zmiešanú pleť. Niekedy je to veľmi vtipné, lebo ak niekomu poviete, že máte aknóznu citlivú pleť a ten človek to počuje po prvýkrát, zvykne sa zatváriť veľmi pochybovačne, čo je aj zároveň veľmi vtipné :D.
Krém má veľmi príjemnú mandľovú vôňu a tým myslím, že je naozaj cítiť po mandliach, nie ako niektoré značky napíšu: "jahodová vôňa" a vy cítite len chémiu. Tu sú to mandle. Krémik je bielej farby, nie príliš hustý ani tekutý, má tú správnu krémovú konzistenciu. Po nanesení na pokožku (tvár) sa rýchlo vstrebáva, ale dajte si pozor na to, aby ste produktu nenaniesli príliš, potom sa vám tak rýchlo nevstrebe.Tento výrobok neupcháva póry, avšak po jeho nanesení možno badať mierny mastný filter- s ním stále bojujem, ale nemyslím si, že by to stálo za tretiu svetovú. Krém na pleti nedráždi, celkom rýchlo sa vstrebáva, pleť ostáva hydratovaná a jemná na dotyk. Cena je trochu vyššia, avšak pomerom cena-prírodné zloženie je to tak akurát. Kúpiť si ho môžete TU.  Celkovo tento výrobok hodnotím veľmi vysoko, keďže mi príde ako ideálny produkt na jeseň a zimu. :)

Ako sa pozdáva vám? 

4 komentáre:

  1. vyzerá to na zaujímavý produkt, rada by som vedela ako vonia, pretože si pamätám také klasické mandľové krémy, ktoré používala ešte moja mamina keď som bola malá, a to bola neskutočná vôňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť