sobota 28. mája 2016

Máj, nákupov čas!

Ahojte!
dnes som si pre vás prichystala nový haul, ktorý mal byť pôvodne moja obmena šatníka, ale keďže sa s takýmito článkami a videami roztrhlo vrece, mám tu len obyčajné nákupy. Príjemné čítanie!




1. Dupačky pre Aničku
Mi-lu-jem! Ak sa raz budete chcieť vrátiť do detských čas, s takýmito dupačkami si hravo vystačíte. Bohužiaľ, je mi trošku ľúto, že som ich nezohnala v inej farbe, či motíve, pretože čiernu mám 1/3 šatníka, čiže :D

2. Peplum top 
Hurá, aspoň niečo farebné na obmenu šatníka! Konkrétne je to tento Peplum top v takej broskyňovej farbe, ktorá bude k obtiahnutým skinny jeansom vyzerať skvele! Takže, treba začať pátraciu akciu na nejaké pekné obtiahnuté (najlepšie s dierami) skinny. Nejaké tipy?

3.(niečo ako) Čistiaci gél
Dlho som hľadala poriadny čistiaci gél, ktorý by mi pomohol zbaviť sa mierneho akné a prebytočnej mastnoty pleti. Avšak, nemôžem povedať, že by som ho našla. Popisom produktu by mi mal tento gél sedieť na pleť dokonale, no mám silné obavy, že bude robiť ten istý efekt ako moja nadovšetko ospevovaná Amica, ktorú som už zatratila a posielam ju do večného pekla. Mastnotu síce odstráni, vyrážky "vysuší", ale na ďalší deň je moja pleť zasa v druhom extréme, dostane šupinky ako ryba na suchu. Uvidíme, ako sa tento produkt bude chovať, ešte o ňom snáď budete čítať. :)   

4. Silikónová kefka
Neviem ako inak toto čudo nazvať, aj tak mi to pripadá ako niečo na čistenie umývadla.
Každopádne, používam ju na čistenie pleti s čistiacim gélom vyššie a zatiaľ mi pripadá, že iba sabotuje účinky gélu.

5. Kniha
Kto sleduje môj blog už dlhšie vie, že knihu Vymyslela som si ťa som si priala už na vianoce, no akosi mi ju Ježiško neschválil s tým, že takéto "psychologické" knihy nie sú pre mňa. Bez komentára.
Ale mám ju! V Panta Rhei som ju uchytila s 25% zľavou, čiže ma vyšla na krásnych 9,68€!

Majte sa pekne!

1 komentár: