streda 2. marca 2016

Dni s Kikuš/ Swap

Ahojte! 

Dnes by som vás chcela zoznámiť s projektom, na ktorý ma prizvala Kika z blog for smile . Ide o niečo ako sériu článkov, vlastne je to niečo ako collab. No nechcem vám to viac objasňovať, prekvapenie má svoje čaro :)
Prvou vecou, ktorá nás napadla, že by sme mohli podniknúť bol swap. Nechcem vám teraz vysvetľovať, čo to je, určite to všetci poznáte. Poďme do toho!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Vždy som bola trošku zaťažená na veci do kúpeľa alebo do kúpeľne, preto ma veľmi potešilo, keď som v balíčku objavila tieto mini guľôčky do vane s vôňou orchideí. Nechcem rýpať, ale už mám doma takéto druhé balenie a musím to čo najskôr spotrebovať. :D
Druhou vecou, ktorú som si v balíčku našla bol tento lesk (balzám?!) na pery s arómou kokosu. Obecne túto vôňu veľmi nemusím, lebo mi príde ako tie voňavé stromčeky do auta, ale zatiaľ som mala iba kokosové sviečky, takže.. možno budem milo prekvapená :)   

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 2. V zastúpení jedla je tu toho viac (+boli tam ešte vynikajúce domáce kokosové guľôčky, ale.. no viete :D ham,ham) Priznávam, túto ryžku som ešte nikdy nemala a veľmi sa teším, keď si ju spravím. Možno ako prílohu k mäsu, alebo z nej vymyslím nejaký dezert? Chia semienka- zásah do čierneho. Robím si ich na raňajky, skvelý začiatok dňa! :) Zdravé sladkosti jednoducho milujem <3.Ďakujem!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3. Tento set ma asi potešil zo všetkých najviac, pretože som viac trošku "výtvarne" založená a takéto veci sú jednoducho mojou srdcovkou. Po novom plátne som pokukovala už od vianočných zliav, ale tak, poznáte ma.. "džokondy" som ešte nevlastnila a s touto hmotou tiež nemám veľké skúsenosti, ale myslím, že obidve tieto veci pekne využijem. Nemohla si vybrať lepšie! :) 

Celkovo sa mi swap veľmi páčil a dúfam, že aj Kika má rovnaký názor. Jej článok si môžete pozrieť tu

Have a nice day, AnkaLoves 

6 komentárov: