nedeľa 28. februára 2016

Superpotraviny- stále len neznámy pojem?


Quinoa (mrlík čílsky) , cícer, kel, sladké zemiaky (batát, povojník batatový), čučoriedky, vajcia, med, kokosový olej, grécky jogurt, vlašské orechy. 
To je 10 superpotravín, ktoré by sme mali podľa Kelly Pfeifferovej zaradiť do nášho zdravého stravovania. Málokto však vie, ako tieto výživné  potraviny zaradiť do svojej bežnej konzumácie a prospievať tak svojmu telu. Práve preto je tu kniha receptov Superpotraviny do všech jídel

Blogerky, jasajme! Je tu ďalšia dobrá kniha napísaná od známej blogerky, ktorá, podotkýňam, začínala rovnako ako my a pozrime sa, kde sa vypracovala! :)






Už keď som si prvýkrát listovala túto kuchárku hlavou mi behali myšlienky ako- "Bože to vyzerá chutne!", alebo "Toto je naozaj zo zemiakov?" a keď som tieto recepty išla vyskúšať, obavy ma neopustili. Nejako som stále nechcela uveriť, žeby tieto potraviny s prívlastkom "super" mohli vytvoriť niečo tak dokonalo vyzerajúce. Až keď som dotiahla chutný pokrm do dokonalosti, naplno som uverila, že sa to dá a že táto kuchárka ani prinajmenšom neklame. 
Je tvorená z receptov na raňajky a brunche, predkrmy, polievky a šaláty, sendviče, hlavné chody a dezerty. Jednoducho máte postarané o nápady, čo budete variť! Samotná kuchárka je veľmi pestrá, čo sa týka fotiek, ale aj nápadov skombinovať takéto dobroty do dobrého a výživného receptu. 
Ja som sa, ale zo všetkých týchto kateórií zamilovala do sendvičov a dezertov. Sú to také lahôdky pre vaše chuťové poháriky, že nebudete schopní odolať!   




Túto kuchárku by som dooručila každému, kto sa aspoň trochu zaujíma o svoju zdravú životosprávu, alebo len chce skúsiť niečo nové.
Uznávam, práve tento koláčik na fotke nie je stelesnenie chudnutia, ale možno práve v tomto je táto kniha výnimočná. S jej pomocou uvaríte pre tých, ktorí s vami diétu nezdieľajú, ale aj pre tých, ktorý sa jej naplno venujú.








Ako sa vám kniha zapáčila? Vyjadrite sa!

4 komentáre:

  1. Aňa, krásny design blogu fakt chválim :* A tá kniha vyzerá fakt zaujímavo, rozmýšľam že si ju od teba požičiam :) Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super kniha, o zdravú životosprávu sa stále viac a viac zaujímam, aj keď zrovna 100percentne nedodržujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujimava kniha, vobec som si ju v knihkupectvach nevsimla.

    OdpovedaťOdstrániť