nedeľa 13. marca 2016

Jarná giweaey!

V jeden krásny slnečný deň som prechádzala na blogu všetky moje články a zistila som, že som pre vás už dlho neurobila súťaž.- to mohlo byť tak cca pred mesiacom. Postupne som pre vás nakupovala ceny, až mi došlo, že za necelý mesiac bude mať môj blog narodeniny. Preto vám dnes prinášam jarno-narodeninovú súťaž. Jééj!



Výhry:   


1. Kniha Superpotraviny do všech jídel*
2. lak na vlasy Got 2b
3. paletka Absolute Nude
4. "tekutý rúž" Apocalips
5. dvojité náušnice
6. ozdoba na kabelku
7. véééľa vzorčekov :-)








Podmienky:
1. Dať odber môjmu blogu cez gfc
2. Napísať komentár s vaším emailom :)

Good luck! 

*ďakujem za súťažný výtlačok vydavateľstvu Metafora

20 komentárov:

  1. gfc: Júlia Sedláková
    julis.sedlakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, to je krásna Giveaway!
    Sledujem už dlho ako Ev. :)
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, super giveaway! :)
    GFC: Denisse Beauty
    Email: denissebeauty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Martina Kuchtová
    email: martinka.kuchtova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Sabina Sabová
    email: sabinka.sabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je super súťaž :)prajem ti Veľ Úspechov :) simiboo16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gfc: Zuzanka
    mail: linkinzuzka@gmail.com
    a zároveň ťa pozývam do svojej GA, ktorá končí už zajtra Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Jana Janotová
    yanacze@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásna súťaž :))
    44monika.k.44@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé, to je super giveaway :D
    GFC: Monika Zuzanakova
    mail: nejedubomby@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC Viktorka Viki
    viktorka.j@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC : Natalie Clare
    mail: natalyu1610@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc: Camellia
    mail: jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť