štvrtok 27. augusta 2015

Olá, mučiareň volá!

Ach, zasa je to tu. Toto obdobie roka nemám rada. Koniec prázdnin, kto to vymyslel? Prečo nemôže leto trvať dlhšie?
Pre túto moju skeptickú náladu som bola dva týždne zmorená a nepríjemná. Včera mi zavolal kuriér, že mi vezie balíček. Veľký balíček. Moja skeptická nálada sa vytratila. Myslela som si, že mi prišli jedny slúchadlá, ktoré som vyhrala, no po tom, ako kuriér prišiel pred môj vchod s balíčkom obrovským ako telka, oblepený páskou herlitz, objavil sa mi na tvári široký úsmev. Prišla mi spolupráca! Ale omnoho väčšia!
Značku herlitz som mala vždy rada. Mala som odtiaľ peračníky a moju prvú školskú tašku. Preto ma veľmi potešilo keď sme spolu nadviazali spoluprácu :)

A keďže škola je tu už o pár dní, poďte sa so mnou pozrieť, čo by vám nemalo zaručene chýbať!




1. Taška: V obchodoch je ich plno. V rôznych veľkostiach, tvaroch aj prevedeniach. Mne táto zeleno-čierna úplne vyhovuje, a som s ňou viac než spokojná. Má aj popruh cez rameno, bez ktorého by som sa asi nezaobišla a taktiež si môžete predný desing odopnúť.

2. Peračník: Ja, osobne by som bez peračníka nedala ani ranu. Nosím v ňom plno pier,ceruziek a keby som ho nemala, moja taška by vyzerala ako po výbuchu. Tento sa mi aj obzvlášť veľmi páči, je taký krásne farebný a priestranný :)

3. Blbostičky, ktoré potešia: Niekedy mávam také bad dni, kedy ma dokážu rozveseliť iba takéto radostičky, ako sú pekné obrúsky, alebo usmievaví smajlíci. Je to tak cute! :ˇ)


4. Diáry, notesy, zápisníky..: Je ich plno a výber je naozaj veľký. Tieto diáre sú taká jedna zmeska toho najlepšieho ( a nepíšem to len preto, že som ich dostala, vám sa nepáčia?)- Trhacích blokov, diárov na gumičku, a aj na magnet. Majú ich všade, no takéto pekné som ešte nevidela. :)



5. Perá: Sú môj absolútny must have! Navyše si môžem byť istá, že tieto mi dlho vydržia, oplatí sa priplatiť! :)
Týmto článkom veľmi pekne ďakujem firme herlitz za spoluprácu, balíček mi urobil neuveriteľnú radosť :)
A čo vy, máte už všetko do školy? :)
lebo ja ešte nie,of course..

23 komentárov:

  1. Tisíce a tisíce zápisníků a diářů...to je přesně můj styl. :D Vždy si jeden koupím, i když už nemám k čemu bych je používala. :D
    Díkybohu jdeme do školy až sedmého, tudíž ještě nějaký čas na nákupy mám, ale jak mi dnes máma oznámila, nakupovat se u nás jede až 13... :D Prý to nějak musím přežít. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tými zápisníkmi si moje dvojča :D a tie nákupy, nevadí, aj tak sa hneď na začiatku roka ešte neučí :)

      Odstrániť
  2. Pekná príprava do školy, osobne nemám tašky cez rameno veľmi v láske, lebo keď je ťažká kriví chrbticu. Keď mám však málo vecí, hodí sa :-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, ja ale budem túto používať na hudobnú, tam je pre mňa ideálna :)

      Odstrániť
  3. Veľa zápisníkov a zošitov a stále kupujem nové, pritom ležia v skrini. Ale aj tak si musím nejaký kúpiť, pretože vždy sa nájde nejaký pekný. :D
    http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já potřebuji sehnat nějaký pěkný diář a zápisníky :D ale nikde nemají nic podle mých představ :D mám zatím jen zvýrazňovače :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tieto zápisníky od herlitz veľmi páčia, úplne som sa do nich zamilovala, mrkni do ich predajne ;)

      Odstrániť
  5. Ja potrebujem len zošity a lepšie pero :D :D to je zatiaľ všetko :D
    www.zosvetaslavy.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prečo ľudia volajú školu mučiareň? mne osobne veľmi chýbajú tie školopovinné časy - život bez starostí, jediné, čo ma trápilo sú úlohy, ktoré v porovnaní s tým, čo sa učím na vysokej, bolo jedno veľké lážo-plážo! :).
    inak, pekná zásoba zápisníčkov! aj mne by sa jeden zišiel :).

    Pozývam ťa GIVEAWAY o DECHMANN KABELKU, ktorá sa koná u mňa na blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver či nie, ale nad tým nadpisom som dlho rozmýšľala či dať, alebo nedať. Vieš, mi máme v škole takú zlú učiteľku, ktorá nám tú mučiareň robí. Je to zlé! :D

      Odstrániť
  7. To fakt už každý nakupuje veci do školy okrem mňa? :D Ja už mám aj na september naplánované výlety, takže to bude zaujímavý začiatok školy, haha :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, radšej by som plánovala výlety než kupovala veci do školy. Lebo tie veci tu nebudú večne,ale spomienky áno <3

      Odstrániť
  8. Jsem moc ráda, že jsem přišla na tento článek, připomnělo mi to koupit si penál (peračník) :D

    Journey to the Victory

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je dobre, mne zase to, že si už musím kúpiť tempery! :D

      Odstrániť
  9. Tie diáre sú krásne ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No, tak to gratuluji, myslím, že jsi opravdu skvěle připravená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. diáre a notesy sú tiež moja veľká slabosť :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť