piatok 24. apríla 2015

Som pokusný zajačik! /2/

Prvý článok tejto série mal vcelku úspech, preto vás teraz idem otravovať s ďalším!


1.Zajačik: Bola veľká noc, oblievanie, veľa veľa sladkého, preto vám tu predstavím čokoládového zajačika, ktorý je myslím taká klasika, ktorá nikdy nehrdzavie. Ale pretože ja skúšam novinky, vybrala som vám jedného s označením novinka (aby som mala dať čo do článku he,he). Zabodoval! Je to síce zajko čisto z čokolády, preto ma trošku sklamalo označenie novinka ( keď dajú výrobcovia len nový obal, nech to neoznačujú za novinku!).

2.Kávenky: Mne osobne absolútne nechutili, pretože to bola čokoládová gulička a v nej krém z káveniek čo ma veľmi nenadchlo, ale niekomu bude iste chutiť! 

3.Jablečné trubičky: Tieto trubičky som kúpila v predajni so zdravou výživou, keď som tam omylom zablúdila a tak mi zachutili, že si ich chodím kupovať bežne. Sú trochu drahšie, ale je to vylisované jablko natočené do trubičky a na koncoch je obalené čokoládou. Šikovné dievča si, ale takúto pochúťku samozrejme môže doma vyrobiť. 

Niečo mi chutilo, niečo zase nie, ale podstata sa nevytráca! PS: Ako ste prežili veľkú noc? Ste krajšie ako pred obliatím? Pochváľte sa! Viem, že bola pred mesiacom :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára