streda 25. februára 2015

Diár so servítkovou technikou

Ospravedlňujem sa za to svetlo :/
V jedno krásne sobotné ráno som si povedala, že už by bolo načase si konečne pretvoriť môj diár ( pretože povedzme si, modelky na ňom nechcem mať, veľmi by ma to iritovalo :D ) a preto som vám to zdokumentovala, pretože ak sa aj vám nechce kupovať pekné diáre za 10€+ a máte nejaký z časopisu (nepáči sa vám) môžete si ho pretvoriť na oveľa krajší, tak poďme na to! :))

1. Budeme potrebovať nasledujúce produkty, nemusia byť od tej istej značky, ale je potrebné mať aspoň niečo podobné ;)















2. Po vybratí vhodných produktov natrieme zadnú stranu diára akrilovou farbou a na prednú nalepíme tvrdý papier.

 Tip: zadnú stranu diára zatrite farbou viackrát aby sme dosiahli efekt bieleho diára.

3. Vyberieme si servítku ktorú budeme lepiť a odstránime z nej 2 spodné biele vrstvy servítky.
Nalepíme ju na prednú stranu diára tak, že ju položíme na príslušné miesto a potom ju zatrieme.
Tip: štetcom prejdeme po vrchnej časti servítky niekoľkokrát tak, aby sa nám nerozpadla!


4.Keďže moja servítka robila ostré prechody (medzi žltou zo servítka a fialovým podkladom)
musela som to zjemniť tak, že som na prechod (opäť setvítkovou technikou z kroku 3.) nalepila  bielu servítku (vid. červené šípky) ktorú som potom trocha úmyselne natrhla aby bol predsa len ten prechod jemný.

5. Zadná strana zápisníka sa robí tak isto ako predná, takže si už len ukážeme ako si prípadne diár skrášliť.



6. Ako je vidieť, vyhrala som sa s trblietkami tak, že to vyzerá hneď lepšie! Červené neprerušované šípky ukazujú , že som dala trblietky okolo levandule a prerušované ( trblietky na nich nie sú veľmi vidieť) - do levandule.








Takto si teda môžete vyrobiť svoj originálny diár do (stopercentne) 8€. Dúfam, že sa vám páčil :))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára