streda 5. novembra 2014

MMO: október 2014 :))

Začínam novú rubriku a to sú takzvané MMO (moji malí obľúbenci)
Nebudem sa tu rozpisovať, ideme na to :))
1. Aloe vera - milujem ho, Aloe&Arizona Forever ,
 je s kúskami aloe ktoré mi tam veľmi chutia :)

2.Skladba u mňa zostáva stále Player in C
ktorú zbožňujem :)))



      3.Túto špirálu/riasenku som si kúpila          prednedávnom a môžem ju vrele doporučiť. Riasy sú potom prirodzené a nie sú zlepené ani nevyzerajú umelo.

4. Film: Neviem či to nieje už niečo ako samozrejmosť alebo niečo čo každý pozná ale je to film Hviezdy nám nepriali - áno je to od Johna Greena a všetci to videli :D



5.  Keď už sme pri tej dekoratívnej kozmetike, mám tu tieto očné linky ktoré som použila (a budem používať)len na "dokrášlenie" môjho haloweenskeho makeupu (zo skladby playner in C) ktorý sa s týmito linkami podaril :))




6.Korektor, vec, ktorú má každý :))
Ja už mám vážne dlho (a už mi aj dochádza)
a je , ako to povedať, veľmi dobrý, ale povedala by som, že nie je vhodný na mastnú pleť, ktorú ja bohužiaľ keď prichádza zima mám.









7.Táto fotka-----------------.>
nie je vôbec dobrá, ja to viem ale baby lips ťažko zachytiť na fotke :D . A čo dodať je to baby lips :))






8. A poslendou vecou sú tieto dokonalé sviečky s nepopísateľnými vôňami. :)) Všetko pochopíte, keď si privoniate :))

-with love  AnkaLooksWorld

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára