nedeľa 16. novembra 2014

Sweater weather tag :))

Ahojte!
Mala som veľa povinností, ale som tu so Sweater weather tagom :)) . Super, no nie ?? Poďme na to ! 

1. Obľúbená vôňa sviečky ?? 
Ja sviečky nepálim podľa ročného obdobia. Ale keď už si mám vybrať, tak určite  s vôňou škorice. 
2. Káva, čaj či horúca čokoláda ??
100% zelený čaj je to super štart do nového dňa :))
3.Meníš svoje líčenie na jeseň/zimu ?
Určite nie. Moje ličenie do školy sa skladá z korektoru (<-- takže preto) 
4.Obľúbené jedlá v tomto období? 
Za mňa je to skôr ovocie a to: pomelo a mandarinky :) 
5.Čiapky alebo šále/šatky? 
Šály,šále.. Ever!
6. Najčastejšie nosený sveter ??
Ja mám svetrov veľa. Preto nemám obľúbenca. 
7. Must Have lak na nechty ??
Nechty si nelakujem :)) škoda no :D
8. ,,Football games" alebo skákanie do lístia?
Do lístia som si už dlho neskočila :D
9. Úzke rifle alebo legíny??
Nemám rada pocit, že sa niečo viac naťahuje (<-- legíny) . A rifle sa väčšinou nenaťahujú takže je to vec ako stvorená pre mňa :))
10. Boots (bagandže - asi najsedláckejší výraz aký som kedy počula) alebo Uggs (také tie papučové čižmy) 
 Och, bože! Uggs- neznášam keď ich niekto nosí (bez urážky) ale to sa z papúč nemôže prezuť už doma ?! Bandáže ??- neviem prečo, ale bandáže si spájam s baletkami ,ale niekedy sú fajn !
11. Aké je jesenné/zimné počasie tam, kde žiješ?
Celkom teplo, miestami oblačno, niekedy sprchne. :D (ale vôbec mi to nepripomína jeseň)

Tak toto bol celý tag, dúfam,že sa vám páčil ak áno určite mi zanechajte komentár a vidíme sa u ďalšieho článku ktorý bude ootd tak páá <33


                                                               -with love AnkaLooksWorld 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára