pondelok 17. novembra 2014

Čistiaci gél a Micelárna voda - Bioderma

Ahojte! 
Dnes tu mám špeciálne pre vás recenziu na (vodičky) od biodermy. Veľmi sa mi tieto 2 produkty zapáčili a dúfam, že sa v tejto recenzií zapáčia aj vám :))

Začnem teda micelárnou vodou z ktorej som tak

 ,,odvarená" nebola ale aj tak je super! 
Túto vodičku popíšem veľmi stručne:
1. Na odlíčenie je super
2. Aj tento vzorček mi stačil 
na 5 použití 
3.Podľa mňa je tento vzorček veľmi praktický 
na cestovanie 









A tento čistiaci gél. Pane bože ! Najlepšia vec na svete <33.
To, čo na fotke vidíte, som nepoužila 1x ale 4x      a je to najlepšia vec na pleť. Ani neviem čo dodať. Plné balenie si určite kúpim ! 








Teším sa na vás pri ďalšom článku a ak máte skúsenosť s biodermou určite mi ju napíšte do komentára :))


                                                    -with love AnkaLooksWorld

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára