pondelok 25. júla 2016

5 využití Rakytníkového sirupu +Weleda súťaž!

Skoro nikto z vás, mojich čitateľov nevie, že mám rôzne zdravotné problémy. Skolióza, bolesť pri srdci, bolesti brucha, hlavy. Samozrejme, ako to už u doktorov v trenčianskom kraji býva, nikto mi stále nevie povedať, čo by moje ťažkosti spôsobovalo. A keďže nevedia určiť diagnózu, nevedia ani predpísať správne lieky. Poviem vám, dni na nurofene nepatria práve k mojim dobrým. Nemám rada pocit, že som na nejakej veci závislá, a to ešte ku liekom. Povedala som si: musí predsa existovať nejaký prírodnejší spôsob liečby. A našla som. Dámy a páni, zázračný Rakytníkový sirup

Stručná špecifikácia:
Rakytníkový sirup obsahuje významné vitamíny, medzi ktoré patrí vitamín A, C a E. Rakytníkový sirup je zdrojom betakaroténu, antioxidantov, minerálnych látok, aminokyselín a mastných kyselín. Rakytník rešetliakovitý, je pichľavý, zeleno-strieborný ker a za jeho domov sa považuje mongolská step. Ide o veľmi nenáročnú rastlinu posiatu oranžovými bobuľami.




V čom pomáha?
  • je to výborný antioxidant
  • pre očistu od toxických látok
  • prispieva k ochrane pred stresom
  • podporuje imunitný systém
  • povzbudzuje činnosť pečene a pľúc
  • pozitívne vplýva na srdcovo-cievny systém
  • podporuje regeneráciu buniek a tkanív v celom organizme

Po jeho dlhodobom užívaní mám konečne pocit, že sa veci dávajú konečne do normálu a nebudím sa s pocitom, zas ma bolí brucho. Je to pre mňa naozajstná záchrana, pretože keď chodíte tri roky po doktoroch a oni vám povedia len: ste zdravá.. ale vy sa tak vôbec necítite, začnete robiť čokoľvek aby ste sa znova cítili dobre. Samozrejme chápem, že každý môj čitateľ asi nechodí po gastroenterológoch, preto som pre vás spísala 5 využití Rakytníkového sirupu- lebo aj keď teraz možno nemáte bolesti neznamená to, že ich možno nebudete mať o päť, či desať rokov. Tento sirup vám nielen, že pomôže v mnohých zdravotných smeroch, veľkej podpore imunity, pri strese, ale taktiež aj skvelo chutí, takže keď si ho pridáte do nejakej vašej maškrty, nebudete mať výčitky ale pocit, že ste niečo urobili pre svoje zdravie :)


1. Zmrzlina
Dalo sa to čakať? Ja si myslím, že určite. Ja som ho skombinovala s marhuľami, malinami, sem tam s nejakou jahodou, bielym jogurtom a mám skvelé sladké osvieženie.

2. Koláč
Neviem ako vy, avšak keď ja už mám v lete jesť nejaký dobrý koláč, vždy stavím na ten s kúskami ovocia. Naposledy, keď som mala takúto kulinársku náladu, som do koláča pridala aj dve polievkové lyžice práve tohto sirupu a poslúžil mi ako dokonalé sladidlo. Nemusím ani dodávať, že výtvor mi veľmi chutil :). 

3. Smoothie/nápoj
Predsa je to sirup, nie? V kombinácii s ovocím, ale do smoothie neodporúčam pridávať citrón, egreše, či ríbezle, osobne mi táto kombinácia vôbec nezachutila. Mojej sestre veľmi chutí aj v čiernom čaji, môžete skúsiť.

4. Ako skvelý darček v období viróz                                                      Povedzme si to narovinu, tohtoročné počasie je niekedy veľmi nevyspitateľné a fakt, že veľa ľudí v tomto ročnom období veľa vecí podceňuje a nezíde im na um, že by nebodaj mohli aj ochorieť je naozaj krutá pravda. Preto by podľa mňa mal takýto produkt odceniť úplne každý, kto chce predísť chorobe a izolácie od toho krásneho počasíčka.

5. Aspoň niečo pre seba robím
Nie je to úplne využitie, no keď by ste už nechceli užívať rakytníkový sirup, robte to aspoň preto, že aspoň niečím prispievate ku svojej zdravej budúcnosti.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Súťaž

Taktiež by som vás chcela informovať, že od dnes, 25.7. prebieha veľká sútaž Weleda #mojdovod.

Podmienky: 
Princípom súťaže je vkladanie fotiek a tiež aj videí s tématikou šport/aktívny životný štýl pod hastagom #mojdovod na Instagram a do popisku pridanie dôvodu, prečo daný jedinec športuje, žije zdravo, aktívne. Podmienkou výhry je dať follow @weledask na IG.

Termín:
Súťaž beží až do 30.10. a je rozdelená n 14 súťažných kôl. Každé kolo trvá týždeň a v každom kole vyhrá 5 z vás, ktorí budú odmenení balíčkami produktov Weleda.

Výhry:
Hlavné ceny v súťaži sú: wellness pobyt pre dve osoby, zásoba Arnikových sprchových gélov na rok, zásoba Arnikových sprchových gélov na pol roku.  Výhercovia súťaže budú vybraní po jej skončení, takže po 30. 10. . 
Všetky informácie o súťaži a kompletné pravidlá nájdete na microsite: http://sport.weleda.sk/.


6 komentárov:

  1. Skvelý nápad na využitie... netušila som, že je toľko možností.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O rakytníkovom sirupe som už veľa počula a čítala, ale ešte som ho nevyskúšala.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když jsem byla malá tak si babička dělávala rakytníkový sirup, a jednou jsem ho chutnala, ale nebyl moc dobrý. Ale mile mě překvapilo, že má tolik využití :)

    OdpovedaťOdstrániť