sobota 30. januára 2016

Na chvíľku s kreativitou

Veľa ľudí to nevie, ale jednou z mojich vášní je fotenie. Možno sa teraz pýtate, prečo som vám doteraz nejaké moje fotky neukázala, všakže? Pravdou je, že bez dobrého fotoaparátu, nie je ani dobrá výsledná fotka a môže byť jedno, aké je prostredie pekné. Pretože ak máte na mobile 5 megapixelov, veľa toho nenafotíte.





 Táto fotka vznikla na začiatku decembra, keď nebol sneh, ale slniečko, a náš panelák takto krásne žiaril. Aj vám niekedy príde, že okná na niektorých fotkách vyzerajú ako vymaľované atramentom?


Bohužiaľ, pri tejto snímke mi počítač tak veľmi pokazil kvalitu obrázka, že to ani nie je možné. A áno, naše stromy v parku sú krásne.  





Keď tie sladké burizóny sú také fotogenické!


Tento snímok  je fotený celkom nedávno, no stal na mojim obľúbeným. Je dosť možné- že práve pre to ho onedlho nájdete na mojom instagrame aj s vysvetlením, prečo neboli články. 



Ktorá fotka sa vám páči najviac? Teda, ak sa vám aspoň nejaká páči? :D

2 komentáre: