štvrtok 31. decembra 2015

Bye,bye year 2015

Je  mi nadmieru zle, z tých všetkých koláčov sa mi chce vracať, cítim sa ako by som mala kocovinu- to bude asi ten zelený čaj a tie petardy ma raz privedú do šialenstva. Šťastný nový rok!

Chcela som spraviť nejaký srdce rvúci článok o roku 2015, no sama neviem, čo by som písala. Nejaké plány, predsavzatia? Môžete sa tešiť na giweavey, no ešte sama neviem, kedy bude. Chystá sa! Predsavzatia si nikdy nedávam, lebo som taký úžasný optimista, že viem, že ich nedodržím. Inak, dnes je 31.12. 2015 20:24 a ja nikde nestojím na námestí, nedávam si štvrtého panáka, nie som zmalovaná ako štetka na našej betónovej dlažbe a nevykrikujem "Šťastný nový roook!" štyri a pol hodiny pred polnocou. Za mojím oknom v izbičke počujem len buch, buch ,buch, od mojich milých susedov, ktorý nemajú viac ako 12 rokov, ale už púšťajú petardy neviem akých druhov.  Dnešný večer som chcela stráviť pri Upírskych denníkoch, no prišlo mi rozumnejšie písať vám tento posledný článok v roku , než sa dívať na vraždy 900 ročných upírov. Ale aj cez tieto všetky negatívne veci by som sa s vami chcela podeliť o to najlepšie z môjho roka 2015, ktorý sa samozrejme veľmi vydaril :)


Január 2015:  Všetci asi veľmi dobre vieme, aký skvelý bol tohtoročný Január. Aspoň u nás bol plný snehu, radosti a takýchto krásnych zasnežených fotiek. Naozaj by som na neurazila, keby aj Január 2016 bol taký hojný..




Február 2015: Z tohoto mesiaca nemám veľa fotiek, skoro žiadne, preto som musela použiť túto, na ktorej je moja sestra s priateľom, fotená (mnou) na predstavení Čarovná flauta, na ktorej spievala. To koho a čo spievala vám radšej objasňovať nebudem, keďže sú to hlbinné jaskyne operného spevu :D



Marec 2015: Tento mesiac bol pre mňa veľmi málo produktívny, keďže som za celý mesiac vydala len šesť článkov, to je veľmi málo. Čítala som vtedy knihu S láskou Rosie, no recenziu na ňu som nevydala a momentálne je tento článok stále v konceptoch. Bohužiaľ, vydať ho asi ani nemienim, pretože to je moja oficiálne prvá recenzia na knihu, ktorá je vážne, katastrofálna :D



Apríl 2015: Od Februára moje zásoby fotiek rapídne upadajú, preto ďalšie dva mesiace nebudú nič moc. V Apríli som začala robiť svoje giweaveis, ktoré majú veľký úspech, za čo veľmi, veľmi ďakujem! Taktiež som tento rok oslávila 1. narodeniny blogu, oslávené práve touto giweavey, áno, milujem vás! <33


Máj 2015: V máji sa zasa nič takého nedialo, preto ma veľmi mrzí, že vám takto píšem, ale Jún  bol lepší!


Jún 2015: 3. Júna som bola zasa o rok staršia, mala som skvelú oslavu v kruhu mojich priateľov, bola som na koncertoch.. S Júnom začínajú moje obľúbené mesiace, plné priateľov, zážitkov a stále nekončiaceho sa smiechu. Na moje narodeniny som dostala pennyboard, s ktorého pomocou sa začali moje dlhé prechádzky, výlety, úžasné fotky!.. Pri týchto radovánkach vznikla táto fotka, z ktorej pre mňa vyžaruje pokoj, kľud, jednoducho ten pocit, ktorý som prežívala cez celý Jún. 




Júl 2015: Plný skvelého jedla, na úžasnom tábore, s ešte lepšími ľuďmi. Tieto prázdniny boli jedny z najlepších! 
PS: Fotka z Twistova <3




August 2015: Celý august som bola ponorená do hľadania Pepsi výzvy v Trenčíne (nebolo to vôbec ľahké) no našla som! Vyhrala som sluchátka Schull candy, no komunikácia s celým pepsi vedením bola horšia, než tú samotnú výhru nájsť...



September 2015: Jediná významnejšia udalosť, na ktorej som bola cez september, bol cinetube, o ktorom som vám už písala. Všetkým doporučujem tam ísť, lebo tá atmosféra je jednoducho dokonalá! 


(vidíte ten výraz čistej retardácie na mojej tvári?)


Október 2015: Cez tento mesiac som  sa veľmi zblížila s mojou kamarátkou Viktorkou, boli to nádherné chvíle <3 . A áno, v októbri som objavila snapchat- som tam ako ankaloves :)



November 2015: Ako to rýchlo letí, nie? 
Super halloween! S Julkou nesedíme cez halloween doma, ale prosím vás!

December 2015: Cez tento mesiac som mala veľký problém vybrať fotku, ktorá by tento mesiac najlepšie charakterizovala. Vyhrala to táto, kde hrám na akordeóne, 19. decembra v evanjelickom kostole. Úžasný zážitok, super príležitosť. 


Vybrala som fotku, ktorá sa mi páči najviac. Prskavky sú stále in! Vyjadruje to, že aj keď tento rok pre mňa nebol veľmi veľký, v znamení zásadných zmien, chvíle s mojimi priateľmi z pamäti nikdy nevymažem. Ďakujem za to, akí ste, akí ste boli a na zážitky s vami. Milujem vás, ďakujem!  





6 komentárov:

  1. Přeji ti do nového roku, vše nejlepší jak v osobním životě tak hlavně i v tom blogovém.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok, dosť odlišný od tých klasických novoročných :) Do nového roku ti prajem ešte veľa takýchto super článkov, čo sa kvality týka, a množstvo úspechov, a to nielen v blogovej sfére :)
    Sima's Bliss

    OdpovedaťOdstrániť