sobota 7. novembra 2015

My wishlist necklaces and more! No, I´m not crazy..

Či si to chceme pripustiť či nie, všetci sa už tešíme na sladký adventný kalendár, s ktorým prichádzajú aj vianoce. V toto ročné obdobie sa všetci stávame tými malými deťmi čakajúcimi na darčeky od Ježiška. A vlastne prečo si nespraviť aj zoznam prianí? Na inšpiráciu vám prinášam ten môj :)


1. Náhrdelník (stačí mi aj jeden, nemusí ich byť sedem) 
Po mojej spolupráci s womanology, ktorá dopadla viac než skvelo, som prepadla mánii s náhrdelníkmi. Neviem prečo. Veľmi sa mi začali páčiť a pretože mám len jeden (áno, jeden) Veľmi, veľmi by som si priala ďalší. Prosím!


My wishlist necklaces


2. Knihy
Keďže sa považujem za veľmi sčítaného človeka, knihy v mojom wishliste nemôžu za žiadnych okolností chýbať! Lákajú ma knihy ako Fangirl, Všetky skvelé miesta, Vymyslela som si ťa.. Ach, kiež by sa stal vianočný zázrak a nejaké kníhkupectvo by sa nadomňou zľutovalo! :D



4. Fashion&beauty
Tento dodatok je tu len na takú inšpiráciu keď neviete, čo si priať. Ja stále hľadám po obchodoch takúto károvanú košelu a nie a nie ju nájsť. A áno, potrebujem tam takéto kocky! :D
Ja si na paletky očných tieňov veľmi nepotrpím preto by mi stačila aj taká napríklad od.. essence? Štetce sú ale nutnosť!



Wishlist



























Inak, aby ste si nemysleli, toto všetko nežiadam od rodičov na vianoce. Asi si polku ešte kúpim sama :D


Čo máte na svojom wishliste vy? Pochváľte sa! :)

1 komentár:

  1. Kostkovanou košili jsem taky dlouho sháněla a našla jsem v Tally Weijlu, zkus se podívat :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť