štvrtok 10. septembra 2015

Spoznaj svojho youtubera!

Prechádzam tak facebookom a zrazu uvidím link na jednu youtuberskú akciu. Presnejšie na Cinetube.
Vždy ma tieto akcie fascinovali (asi preto, že my blogeri nič také nemáme :D). Alebo aj preto, že sú niečím výnimočné. Keď sledujete jedného youtubera tri roky a už ho "dobre poznáte" je ťažké nepodľahnúť stretnutiu. Áno je tam, je tam Makyna016 a Fallenka!


Nie je to len o tom čakať hodinovú radu, je to o tom spoznať nových ľudí a zistiť, aký sú v skutočnosti. Predsa len, aj mňa by zaujímalo, ako asi bude reagovať fallenka na moje dlhé objatie. Tiež by ma zaujímalo, aký bude mať Maky účes. To sú tie detaily, ktorých si ja všímam a ostatný nie. Preto mám tieto akcie rada, môžete sa s tými ľuďmi stretnúť osobne a nie len cez obrazovku <3
Makyna016 a Fallenka!
Dobre, chápem, mojim obľúbeným youtuberkám asi nepodľahli všetci, no myslím, že aj vy si tam nájdete svoju obeť fotografie! :D
Napríklad taký Hoggy, Expl0ited, NejFake, Ati, Matúš, Vidrail, Fallenka, DenisTV, Vaďák, Makyna016, Nici Koderová, Carrie Kirsten a mnohí ďaľší
S kým sa tam teda uvidím? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára