utorok 2. júna 2015

3. Green, 3. repete aneb film bude lepší!

Čítali ste už niekedy Greena? Myslím si, že jeho povestné Hviezdy nám nepriali ste určite neprešvihli, ale čítali ste už jeho novinku Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín? Ja áno a popravde, ani som ju nedočítala, pretože už tuším ako dopadne. Zle.
Príde mi, že všetky knihy od Greena majú ten istý príbeh, zápletku a aj pôsob vyriešenia záhady. Poviem vám, je to nuda. Táto kniha ma preto zaujala iba červenou obálkou, ktorá udiera priamo do očí. Škoda, no.
Príbeh sa teda odohráva z pohľadu mladého týnedžera Colina, ktorý miluje dievčatá s menom Katherine, je do nich úplne zbláznený, no nikdy mu to nejak dlhodobo nevyjde. Takto sa to už opakovalo 19x, preto má už Colin strach, že je odpísaný a tak sa vydá s kamarátom na road tip. Je to také klišé jeho všetkých kníh.
Od autora som už čítala aj papierové mestá, ktoré ma veľmi zaujali, ale veľmi ma zarmútilo, že táto kniha sa na predošlú veľmi podobá. John, daj tam trocha väčší kus kreativity!

Ako som už dosť zreteľne napísala, kniha sa mi nepáčila. Preto čakám na film a dúfam, že sa v tomto prípade uplatní pravidlo- Film iný ako kniha, bolo by to super!



2 komentáre:

  1. Hej, na Greena mám podobný názor. Čítala som od neho iba Hviezdy nám nepriali a aj to mi stačilo :D Príde mi, že jeho knihy sú až priveľmi vychválené a na to, že ich všetci posielajú až niekam hore do nebies, mi prišla dosť... Obyčajná, neoriginálna... Komerčná kniha ako sa patrí :D
    Ale celkom sa teším na film Paper towns, nakoľko tam bude hrať Cara :3, tak uvidím čo to bude zač.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne Green ako autor nesadol, čítala som papierové mestá aj na vine sú hiezdy, ale nedočítala som ani jednu.

    OdpovedaťOdstrániť