streda 6. mája 2015

"Drahšie je lepšie ?"

Určite ste si všimli, že na mojom blogu prebiehala súťaž o objektívy na mobil, ktoré už poputovali k výhercovi. Počas fotenia som sa ale do nich zamilovala na toľko, že som si ich musela zaobstarať! Objednala som si teda veľmi vzhľadovo podobné vlastne uplne rovnaké, len zo stránky zo http://postovnezdarma.cz a výsledok ma veľmi milo prekvapil!

Keď mi objektívy prišli, bola som až zaskočená s ich zabalením.A nie, neodpadla som od škaredosti. Všetko bolo veľmi dobre zabalené bublinkovou fóliou, šedou fóliou a všetkými inými možnými fóliami :). To, čo ma ale veľmi nepotešilo je to, že na objektíve macro sú na fotke odfotenej týmto objektívom na okrajoch 4 čierne pásy. Neviem ale,že či to nie je problém mojho telefónu,preto ma neberte veľmi vážne.  To je síce trochu negatívum, ale ak ho nepoužívate denne, ani to nezbadáte.


+dobre zabalené
+farba

-Keď si dáte objektív macro, na každej fotke máte čierne orámovanie

Celkovo som teda s obidvoma objektívmi spokojná, ale neviem či by pre náročnejšieho človeka boli postačujúce.

2 komentáre:

  1. Zamímavé na to se asi mrknu taky :-)


    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-do-ruzova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerajú celkom dobre, ale asi by mi tam taktiež prekážalo to čierne oramovanie...

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť