streda 11. marca 2015

Rozhovory-moje hobby

Rozhovory- moje hobby- nová (oficiálna) séria článkov, rozhovorov. Dúfam, že sa vám bude páčiť :).
Spýtala som sa troch blogeriek na jednoduché otázky. Každá autorka je samozrejme z iného blogu, prostredia, má iný štýl písania článkov, poprípade inú tému článkov. Z niektorých odpovedí sme sa dozvedeli, že dievča, ktoré keď bolo malé písalo príbehy a potom malo ( vo väčšine prípadoch) knižný, alebo názorový blog. Ako, ale potom prepánajána začínali beauty blogerky? Na túto otázku stále odpovedať neviem, ale ak vás zaujíma čo má spoločné life stylová blogerka a rozprávka, čítajte ďalej! :)

Otázka:
Kedy si začala s blogovaním?
-------------------------------------------------------------------------------------------
Zuzka z blogu  www.infinity-of-books.blogspot.sk
Na konci mája roku 2013. Toho dňa naozaj neľutujem a považujem ho za jeden z najväčších úspechov.

Kája z blogu www.denik.blog.cz - S blogováním jsem začala když mi bylo devět, takže už to pár let bude :) Každopádně pořádně jsem se na to vrhla až před rokem, do té doby jsem to brala jako odreagování jednou týdně, teď trávím u blogu celkem dost času :)

Začala jsem s blogováním asi ve 12 letech. Měla jsem takový ten typický blog- pixelky, vectorky, bleskovky, photoshooty celebrit, no to byly časy :D :) Se svým současným blogem jsem začala od listopadu 2014, založen byl teda v červenci 2013, ale pracuje se na něm až od listopadu :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako si vlastne prišla na to, že chceš písať blog?
------------------------------------------------------------------------------
Zuzka-
K tomuto sa viaže celkom smiešna príhoda, pretože už odmalička som veľmi rada písala od príbehov, poviedok a nakoniec, keď som zistila, že môžem mať “vlastnú” stránku zadarmo (s tou doménou .blogspot.sk som sa nejak musela zmieriť), šla som do toho.

Kája-
 Už si to upřímně moc nepamatuji. Zřejmě jsem hledala nějaké zajímavosti o koních, do kterých jsem byla tou dobou hodně zapálená a narazila jsem na kolonku "Chci také svůj blog".

Anet- 
 Miluju psaní. Hned jak jsem se naučila psát, tak jsem v první třídě psala nějaké pohádky, které mám do teď uložené. Je to sranda si to číst :) Sledovala jsem hrozně moc módních a lifestylových blogerek a jednoho dne jsem si prostě řekla, že chci patřit k nim.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Berieš blog ako koníček, alebo povinnosť?
----------------------------------------------------------------------------------------
Zuzka- 
Aj práca vás musí aspoň trochu baviť, aby ste ju mohli robiť. Tak to začínalo aj so mnou a hoci aj teraz cítim nejakú zodpovednosť či povinnosť napísať recenziu, píšem ju so srdcom a chuťou, dokážem si povedať, že keď nevyplodím niečo použiteľné, jednoducho to odložím, venujem sa inej činnosti a po načerpaní inšpirácie sa k tomu zase vrátim.

Kája-
 Je to pro mě určitě koníček! Věc, která mě baví. Nikdy se do psaní článků nenutím, stejně tak jako do natáčení videí. Obě dvě činnosti jsou prostě jen koníček, něco, při čem relaxuji. Je sice pravda, že tomu věnuji spoustu času, ale stále to jako povinnost neberu.

Anet-  Kdybych ho brala jako povinnost, tak to nedělám. Samozřejmě si občas někdy říkám, že bych už měla zas něco napsat, že tam dlouho nebyl nový článek, ale jako povinnost to rozhodně neberu :)

-------------------------------------
Tak čo, páči sa vám nová rubrika? Máte tiež nejaké blogerky na ktoré nedáte dopustiť? Podeľte sa so mnou s komentároch! :)

2 komentáre: