štvrtok 19. marca 2015

Päť ľudí, päť vecí /1/

Kritika je moja vášeň. Niekomu sa môže zdať, že som až priveľmi škodoradostná, ale ja si to nemyslím. Áno, občas nie som práve najmilšia, ale kto nie?

Nápad na túto rubriku som dostala na podnet Anetkinho blogu, na ktorom má niečo podobné. Rozhodla som sa teda spraviť moju novú rubriku Päť ľudí, päť vecí , ktorá sa mi dúfam bude dariť. Podstatou rubriky je teda päť osôb, alebo vecí ktoré mám, alebo nemám rada. Tak, poďme sa pozrieť na päť vecí ktoré milujem!

1. Nové ponožky: Áno, aj takýto šialenci chodia po svete. Zbožňujem pocit nových ponožiek. Sú ešte neprispôsobené na chodidlo, preto v nich mám pocit, ako keby som chodila po nebi.

2. Poviedky: Neviem ako vám, ale mne sa oveľa ľahšie číta kratšia poviedka , alebo novela, ktorá má výraznú zápletku a prefíkaný spôsob jej rozlúštenia. Možno to bude tým, že sa mi aj ľahšie píšu poviedky na cca 6 strán (A4) , ako dlhé niekedy až nudné romány.

3. 50% čokolády: Ak som vás teraz zaskočila faktom, že naozaj existujú 50% čokolády, tak je to pre vás asi novinka, ale k veci. Milujem ich. Keby som mohla jem ich stále (ale moja línia mi to nedovoľuje). Ich chuť je niečo medzi horkou čokoládou a čokoládovým zajačikom. Jednoducho dokonalá.

4.Vôňa nových kníh a časopisov: Možno to už niekto zažil, ale u mňa je vždy zásadou tradícia, že keď mám novú knihu (poprípade časopis), otvorím ju na náhodnej stránke a privoniam si. Pri týchto riadkoch si už vážne pripadám ako osoba, zrelá do psychiatrického ústavu..

5. Vreckovkové obaly: Som sama, alebo sa aj vám zdá, že si skôr kúpite balíček vreckoviek s krajším dizajnom než tie obyčajné?

Zhodujete sa aj vy s mojimi šialenými a zároveň obľúbenými činnosťami/vecami? V komentári nezostane váš názor zanedbaný! :)

4 komentáre:

  1. Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa ponožky tiež potešia vždy :D Akurát som včera od mamči "len tak" dostala asi 10 párov, haha :D ♥

    ✿ ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne. ✿
    ✿ G I V E A W A Y ✿

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. ja mám taký (blbý) zvyk, že všetko, čo je nové, tak si nechávam na nejakú príležitosť (jedny ponožky mám už rok a ešte som ich nemala, sakra!! :D )
    2. poviedky nikdy neboli moja vášeň, ja skôr romány :))
    3. čokolády už jem pomenej, ale najviac milujem Milka OREO :3
    4. naprosto musím súhlasiť!! :D
    5. taky tak :D nevadí, že stoja o 20 centov viac, proste ich musím mať!! :D
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So štvrtým bodom sa úplne stotožňujem, raz išla okolo mama, a ja som si len otvorila knihu, strčila do nej hlavu... no bola celom prekvapená :D A čo sa týka vreckoviek, moja sestra mala také špeciálne, s obalom barbie a ja že zoberiem ich do školy, snáď si nevšimne... a potom som ich otvorila, a na vreckovkách boli farebné obrázky, tak mi ich bolo ľúto, že som si radšej vypýtala od niekoho iného :D Vreckovky sú fajn :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť