streda 10. decembra 2014

Vianoce: Prečo sa neteším?

Okolo vianoc je veľa dôvodov prečo sa tešiť. Ale o tom, prečo sa netešiť sa nikde nepíše.Síce je dosť hlúpe aby som vám svojimi dôvodmi pokazila náladu alebo deň, takže ak sa už nudíte, prepnite si na iný blog ;). Písanie samých (ne)pozitív by bolo ale aj pre mňa deprimujúce , preto tu budú aj pozitíva.  Tak, prečo sa vlastne neteším??

1. Nervozita
V pred vianočnom období je moja mama vážne,vážne veľmi nervózna. Je mi to veľmi ľúto, pretože vianočné sviatky sú pre mňa najkrajšie sviatky v roku. ale táto vec sa netýka len mojej mamy. Je veľa ľudí s touto nervozitou.  

2. Výklady už v októbri 
 Tento ,,problém" je  asi každému veľmi dobre známy, vianočné výklady na nalákanie zákazníkov ku kúpe vianočných darčekov v októbri je len ich obchodný ťah.Tiež s tým bohužiaľ, nič neurobím.


3.Jedlo
Niekto má rád darčeky, iný zasa pohodu, no ja mám rada jedlo. Veľká škoda, že podľa nakázania doktoky žiadne takéto ,,vianočné cukroví " jesť nemôžem!


4. Všetci budeme pokope
Moja rodina sa síce cez sviatky nestretáva ale moja sestra príde z Bratislavy a to je pre mňa menšia výhra!


5. Výzdoba vianočného stromčeka
Okrem toho , že sa všetci stretneme pri vianočnom stromčeku náramne ma baví ho zdobiť. Vždy, každý rok, nám pribudne nová pekná ozdoba.



Dúfam,že sa vám článok páčil a ak áno, pridaj sa ku verným čitateľom odberom ;)

                                                           - with love AnkaLooksworld 

1 komentár:

  1. Dámské elegantní halenky
    Dámské elegantní halenky

    Dámské elegantní halenky MOHITO
    Elegantní dámské halenky MOHITO vám umožní připravit si elegantní a vkusný styling do práce, na důležitou schůzku nebo na elegantní večeři. V našem sortimentu najdete řadu výrobků v různých barvách, střizích, s doplňky i minimalističtější návrhy.

    OdpovedaťOdstrániť