piatok 19. septembra 2014

Recenzia- Darčeková sada do kúpeľa

Keď mi prišiel tento balíček,mala som veľké pochybnosti či mi poslali správny produkt. Bol veľmi malý :-) , potom som zistila , že taký aj byť má :))


K recenzií som teda dostala darčekovú sadu do kúpeľa. Je vhodná ako darček, alebo pre niekoho pre potešenie :) Sada obsahuje:
                                           1.Sprchový gél 50 ml
                                           2.Kúpeľňová soľ
                                           3.Mycia hubka
                                           4.Drevený košík 
Farba tejto sady je síce len limetková ale môžem vám zaručiť že je krásna :-)

Ako je vidieť sada je krásne zabalená a už pripravená na darovanie :))


Sprchový gél krásne vonia a je veľmi príjemný :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára