pondelok 4. augusta 2014

Ďážd môj nepriateľ !!

Hnusné daždivé počasie. Prší už od skorého rána. Neznášam to. Áno pôda sa napije, kvietky budú krajšie.. Ale čo z toho máme my ?? Ospalú a zlú náladu. Priznávam ,má to aj pozitíva. V takomto počasí nie je nad to si prečítať dobrú knihu, alebo si  pustiť film.. Ibaže čo robiť keď tieto možnosti vyčerpáte ??   Je to otázka na zamyslenie ?? Čo robiť v daždi ? Ja na túto otázku odpovedať viem.  Dám si kraťase a idem von bez dáždnika :D ( áno ja viem moje myslenie ) . Ale keď tak o tom  rozmýšľam- o tom čo robiť v daždi viem asi viac ako pozitív než negatív. Môžete robiť náramky, ( je jedno či z gumičiek alebo z bavlniek) čítať knihu , skypeovať s kamoškou  alebo len tak niečo vyrábať. Takže ak aj u vás prší a čítate tento blog z nudy ,dúfam že som vám aspoň dala tip čo robiť . J



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára