utorok 15. júla 2014

Blogy,chleba so salámou, twistovo, zvolávačka..

Dlho som rozmýšľala o tom aký by mal byť tento príspevok. Dokonca som si pozerala rôzne iné témy blogov s dúfaním , že ma niečo napadne. Ale nič.Skonštatovala som, že nemám nápady. Proste zmizli ako chleba so salámou ktorý som si urobila potom čo tato prišiel domov.. Takže vám tu nalačno píšem príspevok. Ale späť k téme. Potom mi napadol úžastný nápad . Napíšem príspevok o tom , na čo sa cez prázdniny teším najviac. A tá vec je naj,naj,naj... lepší tábor na svete. . Nebudem tu robiť reklamu ,ale je to Twistovo :) . Bola som tam síce len 1 krát ale samozrejme tento rok idem zas. Veľmi príjemný animátori, zábava, kamaráti.. :))))   To je tábor mojich snov !! :* Usmievajúci animátori ťa čakajú pri zápise v prví deň, zvolávačka každé ráno , 2 tenisové kurty, ( ihrisko ?) na florbal , bazén, volejbal , fotbalové ihrisko, terasa , táborák a skvelá atmoška :) to je 9 dní ako má byť !! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára