nedeľa 10. apríla 2016

Oblečením ku cvičeniu? +cviky na brucho, stehná, aj zadok!

Ahojte!
Každá žena, či dievča túži mať dokonalú postavu, o tom niet pochýb. Niektoré z nás si možno aj hovoria aké sú z nich chodiace klobásy, a že by so svojimi tukovými vankúšikmi mali niečo začať robiť. Ja nie som výnimkou , snažím sa sama seba čo najviac motivovať ku cvičeniu, zdravému životnému štýlu a tak podobne, ale.. veď viete. :D V mojej hlave víri množstvo výhovoriek prečo necvičiť, prečo jesť viac ako by som mala, dokonca si hovorím, že mám dobrú postavu a cvičiť nepotrebujem, až tak sa klamem :D. Rozhodla som sa, že si na internete nájdem nejaké motivačné obrázky, no po mesačnom zízaní na ne mi veľa kilogramov neubudlo, takže.. cvičenie je asi účinnejšie. (Ak nemáte motiváciu, mne pomáha kúpiť si nejaké nové oblečenie na fitness, aj keď moja peňaženka doslova plače)  We heart it ponúka maximum obrázkov s cvikmi na problematické línie tela a v tomto článku som vám spravila menší "výcuc" tých najlepších cvikov, keďže chápem, že obrázky sú asi lepšie než popísanie aktivity.






Niekedy mám radšej takýto pilates než klasické cardio, či posilňovanie. Viac sa pri ňom uvoľním, skúste to aj vy! :)






Ako posledné ma najviac zaujali tieto cviky, keďže je na nich aj veľmi dobre ukázané na ktoré časti brucha sú priamo zamerané. Palec hore!

Cvičíte? Máte nejaké svoje obľúbené cviky? :)

9 komentárov:

  1. Taky jsem vždycky podle něčeho cvičila, ale vždy mě to po čase přestalo bavit. Ten poslední obrázek s cviky je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja už začínam mať podobný problém. :/ Keď som si kúpila pernamentku do fitka, trochu som sa zažrala do bežiaceho pásu a po týždni (teraz) by ma naň už nikto nedostal, je to už pre mňa veľká nuda. Každopádne ďakujem za názor :)

      Odstrániť
  2. Perfektný článok, konečne mám reálnu motiváciu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím si, že je účinnejšie nájsť si šport ktorý ťa baví, aby si sa nemusela presviedčať k tomu cvičiť to. Treba vyskúšať viacero možností a ísť si pre tú svoju. U mňa sú to rozhodne plávanie, bicyklovanie a judo :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Problém je v tom, že mne sa akýkoľvek šport mierne protiví, keďže som k žiadnemu (možno okrem gymnastiky) nebola vedená od malička. Dalo by sa povedať, že na telesnej som jedna z najhorších, ak nie aj najhoršia :D

      Odstrániť
  4. skvelé tipy :) poznám veľa ľudí, ktorým pomáha k nakopnutiu k cvičeniu oblečenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! :) Teraz na pred letom sa nesmierne hodí :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť